wat is stil, waar is iedereen?

A

Anoniem

Guest
wat is het stil, er zijn zo weinig reacties.. heeftt iedereen het druk of beroerd??

Ik ben druk aan het werk en aan het klussen en de momenten dat ik dat niet doe ben ik kapot! haha.

Ivm met een kleine verbouwing van ons huis 3 dagen geen internet gehad en eindelijk voel ik me weer helemaal super dus heb er flink van geprofiteerd.
Nu de kleine dingetjes nog doen in huis maar dat doet mijn man. Ik moet van hem nu toch rusten omdat we flink hebben geklust. Volgende week woensdag krijgen we een echo. Benieuwd hoe onze uk het doet.

Ik heb promotie gemaakt dus wordt ingewerkt. Krijg zoveel informatie dat ik 's avonds helemaal dood ben...

Hoi, ik lees wel mee, maar heb de laatste tijd niet veel puff om achter die PC te zitten. Vandaag even een dagje vrij.

xx yvonne

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook kinderen kijk, omdat het erg rustig is, bij mijn eerste moest je geen dag missen anders liep je heel ver achter, haha.

oh dacht al hahaha
ik kijk wel, maar iets minder aktief, dochter is errug aktief en ondeugend, dreumes van nog geen 1,5 jaar
en moe van de zwangerschap

Terug
Bovenaan