wat is`t hier stil!

Hoi,
Ik heb geen vakantie meer. Maar werk thuis vanochtend. Kinderen naar kdv, dus lekker rustig, eventjes een berichtje plaatsen tussendoor kan wel.
Ik kijk wel af en toe op het forum, maar door het werk en door weinig energie over en nog steeds misselijk komt het er niet van om gezellig te beppen op het forum.
Ik hoop telkens dat ik me na 12 weken beter voel, meer puf en niet meer misselijk. Tot die tijd maar even de kiezen op elkaar!
groetjes,
Willemien

Hoi hoi dames,

ook ik heb nog vakantie.
Ik kijk bijna dagelijks op het forum en het is idd stilletjes momenteel.
Waarom verdwijnen hier toch steeds topics vraag ik mezelf af???
Er staat er nu eentje op bij mij, is dit normaal? Of ligt dit aan mijn pc. Gisteren stonden er nog een stuk of 6 op, nu 1?????
BIZAR!!! Ik lees nochtans graag mee...

LIefs,
van ons...

hai juud en de rest
ik baal  hier ook heel erg van
bij mijn topic op het zwanger worden forum had ik meer dan 1413 reacties
dat liep als een trein iedereen was toen zwaar verslaafd en elk moment van de dag als we konden reageren reageerden we
er waren zelfs meiden die tijdens hun werk met elkaar kletsten en als de baas kwam stopten ze snel weer even en dan was het weer even stil op het forum en als de baas weg was werd er weer gebept hahahahahaahhaha ze moesten eens weten
maar dit maart forum is werkelijk verschrikkelijk
na het zwanger worden forum ging ik eerst naar het zwanger zijn forum
en daar begon ik ook een topic en die liep wel meer dan110 in ieder geval maar wel rustiger
toen dacht ik we kunnen beter naar het maart forum gaan ik dacht dat we het dan drukker zouden krijgen nou dus niet
mijn topic hier heet
de zwangere meiden van het juli nod lijstje

dus voor de gene die zin heeft om met mij en de andere mee te kletsen
jullie zijn van harte welkom met meer zielen meer vreugde en misschien word het dan wel gezelliger
nou ik hoor het wel of niet hahahahah
liefs ci lo...

Hi ladies,

Tis hier idd heel rustig! Zit ook bij t aprilforum (was eerst 5 april uitgerekend namelijk, nu 30 maart) en weet niet wat ik meemaak, soms is het nauwelijks maar hier best rustig... Kunnen we allemaal iets aan doen natuurlijk! ;-)

Groetjes Jannie

Terug
Bovenaan