Wat is t nou weer!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

als het goed is zou aankomende maandag mijn nod zijn! Nu vandaag wat bruinige afscheiding! Voor ongesteld worden is het nog iets te vroeg dacht ik! Vorige maand een week overtijd en nu dit weer! Snap er zo langzamerhand niks meer van! We hebben toch ook bijna om de dag geklust!! Meer mensen die dit herkennen??

Ik wil je natuurlijk niet blij maken met een dooie mus, maar misschien is dit wel een goed voorteken.... kijk eens op de volgende site
www.vruchtbaredagen.nl
Misschien is het wel een innestelingsbloeding. Ik ga voor je duimen!
Groetjes Rianne

Thnx ga ik doen! Word af en toe gek van
mijn eigen lichaam! En iedereen om mij heen is pats boem zwanger bij de eerst maand!

Jah, herkenbaar....ik word er zelf ook helemaal gek van. En dan denk ik weer, onze tijd komt nog. Dusmijn gevoelens gaan heen en weer!

ja ik heb het nu ook voor de tweede keer gehad 4 dagen voor de ongesteld heid oud bloed

ho, ik heb ook altijd een paar dagen voor dat ik ongesteld moet worden bruine afscheiding. dus het zou kunnen dat dit bij jou ook is maar ik hiop natuurlijk van niet en dat het positief is.

Groetjes Silli

Dank jullie wel voor de reacties! Het is eigenlijk alweer zo goed als weg!!

Maar als je een innestelingbloeding zou hebben is dat dan niet gewoon bloed of ook bruinige afscheiding?

Ik wacht gewoon af of ik ongesteld ga worden en anders op naar de volgende ronde!

Terug
Bovenaan