Wat is t toch?!?!?!

A

Anoniem

Guest
Hi Meiden,

Dank je wel meiden voor jullie steun!! Echt super!!

Oh als ik mijn eigen lichaam ooit eens zal begrijpen dan schrijf ik er een boek over.....
Ik schreef eerder deze ochtend dat ik gisteren licht roze slijm verlies had.....zo heb ik vandaag de hele dag niets gehad....ook niet enig teken dat ik ongi zal worden....AAAHHHH Ik snap er niets meer van....

Maar ik hou jullie op de hoogte!!

Liefs Flower

Hè lekker ding !!!

Wat dat betreft kunnen we elkaar de hand schudden !!!! Gelukkig lees ik dat je de hele dag nergens last van hebt gehad !!!!!! Ook dan kan ik je de hand schudden, ook ik heb de hele dag nog niets gehad !!!! Gelukkig !!!!! We gaan elkaar op de hoogte houden en als ik nog een leuk mailtje krijg, krijg je 'em van mij.

Een hele dikke knuffel van Biaggi

Sucses meiden ik duim voor jullie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard.

gr manuela

jeetje..de spanning is dus om te snijden...hopelijk is het idd de innestelling. we blijven duimen..succes voor jullie beiden!

Hey Flower,

Ik duim voor je dat het inderdaad innestellings bloed is geweest en dat je maar gauw over mag naar het andere forum.

Liefs Belinda

Ik blijf duimen! En hoop dat het een innestelingsbloedinkje was.

Jeeeeeetje je houdt het wel spannend.
Poeh ben ik even blij met mijn korte cyclus en snelle aanmaak van het zwangerschapshormoon. Officieel ben ik nog niet eens overtijd en dan al een positieve test.

Ik zal 'm je toesturen, heb je er ook een ;-)

Terug
Bovenaan