wat is volgens jullie de meest betrouwbare test of maakt dat niets uit welke je gebruikt???

A

Anoniem

Guest
Hey Lady's,

Ik wilde graag ff van jullie weten of er verschillen zijn in de testen die bestaan en of het uitmaakt voor het resultaat. Natuurlijk denk ik zelf van niet maar ben denk ik op zoek naar bevestiging ofzo. Wil vanmiddag een test kopen en heb al een enkele keer een huismerk test bij de drogist gekocht en eens bij de huisartsenpost van een of ander vaag merk. Wat denken jullie maakt het iets uit?

Liefs Butterfly

hoi hoi
ik heb die van predictor gebruiktyoen ik zwanger was, gaf 3 dagen na nod positief aan bij mij(eerder niet getest). Is wel een wat duurdere test, maar wel een goei, er zit namelijk ook een vakje op waaraan je kunt zien of je de test goed hebt uitgevoerd. vond ik wel handig! een vriendin van me heeft die test ook gebruikt en is er ook erg tevreden over.

groetjes marjolein

ik heb de test van DA gebruikt en een test van apotheek. allebei positief 2 dagen voor NOD. dus allebei goed. Alleen bij de test van DA is het uitgelopen op een MK helaas....maar gaf ook gewoon positief aan.. denk dat het niet uitmaakt welke test je gebruikt, mits je maar voldoende HCG in je bloed zit.

veel succes!

liefs sweety

ik gebruik de goedkope dipstik van www . sensitest.nl
3 zw testen en 9 ovu testen voor 15,00 en ze werken goed

succes

Terug
Bovenaan