Wat is wijs?

Ik heb de volgende vraag waar ik zelf niet helemaal uit kom. Ik heb een tweedehands Bugaboo Classic gekocht en ik heb bijna alles wat in  het standaardpakket zat  zoals het wiegje met inlegdekje, de zonnekap, de buggy en de bagagetas voor de bugaboo. Ik heb ook een maxi-cosi gekocht voor de auto en de adapters zodat ik ook de maxi cosi op de bugaboo kan doen. Ik vroeg me af of het verstandig is om de wieg te verkopen, die wat mij betreft alleen maar ruimte inneemt. Du buggy vind ik handig voor na die 9 maanden, maar die wieg, ik vraag me af of het kindje ook gewoon in de maxi-cosi kan liggen als ik (niet al te lang) met hem/haar ga wandelen. Is dat goed voor de baby?  Ik ben nu nog zwanger dus ik heb geen idee hoe dat straks gaat uitpakken, maar ik vraag me dus af of andere moeders hier ervaring mee hebben en wat tips hebben klaarliggen.
 
wordt je kind in het najaar of de winter geboren?
Dan zeker een wieg! Dit biedt veel meer warmte en bescherming tegen wind en kou!
Een Maxi cose moeten ze ook niet elke dag langer dan twee uur in liggen. (wij zijn met ons toen 9 weken oude kindje wel naar oostenrijk gereisd in de maxicose kon prima, maar ja dat kan niet elke dag)
Een wieg is veel confortabeler en beter.
Ik weet wel dat je goede winterslaapzakjes kunt krijgen voor in de maxicose. Maar je kind ligt wel veel op de tocht, zeker als ze zo jong zijn moet je oppassen!

Succes
 
Hoi..
Mijn tip is om de wieg aan te houden! Het is inderdaad veel warmer en beschermt veel beter tegen kou en wind dan een maxi- cosi! Ook is het makkelijk als je ergens op visite bent, je kindje kan dan lekker in de kinderwagenbak slapen!!
'n  Fijne zwangerschap, een goede bevalling en een wolk van een baby gewenst!
Veel liefs,
Jacomien
 
Oke, bedankt tot nu toe dames. Ik zal de wieg zeker aanhouden en mijn advertenties verwijderen. Ik kijk in ieder geval erg uit naar de komst van mijn kindje. Bedankt!
 
Terug
Bovenaan