Wat is ze mooi!!!

Gisteren hebben we een pretecho gehad.
Die vrouw heeft onze kleine uk helemaal gecheckt hoe ze het met de 20wk ook doen.
Alles ziet er goed uit en het werkt allemaal!! Super blij!
We hebben mooie 2d en 3d foto's meegekregen (plaats ik volgende week pas)
Ik had echt het idee dat we een jongen zouden krijgen, maar dat blijkt niet het geval!!!
ik vind het helemaal koel dat we een meisje krijgen.

Gisteren nog laat naar mijn ouders gegaan om het vertellen.
Dit weekend gaan we met de familie van mijn vriend een weekend weg en met pakjesavond gaan we hen vertellen dmv een gedicht!!!

Groetjes van een aanstaande moeder op een kei roze wolk!!!!

feliciteerd! leuk een meid! en de eerste? veel plezier met het vertellen! wij dachten ook zeker een jongen te krijgen maar bleek via de echo ook een meisje te zijn! zo grappig! ze hebben zoveel leuke dingetjes voor babymeisjes!

wat leuk!! Veel plezier komend weekend.. helemaal leuk!

ik denk dat het een jongen is .. haha ik zal het 20 december horen.. Liefss

Ooooooo wat leuk!!!!! nou veel plezier met vertellen... ik denk vanaf dag 1 al dat ik een meisje krijg, ik ben heeeel benieuwd, het maakt me totaaaaal niet uit... allebei heeft wel wat!!! klopt het toevallig ook met de chinese kalender??? die moet toch bijna altijd gelijk hebben hoor ik van velen...

ik weet het over precies 2 weken....

xxx

Super! Gefeliciteerd! Nu kun je je helemaal te buiten gaan aan roze. Ik Ben helemaal overtuigd dat ik n jongen krijg maar beide oma s denken n meisje Dus ik brand ook van nieuwsgierigheid! Nou Geniet ervan!

Wat leuk!!!!!!! Ik heb ook het vermoeden dat het een jongen is, maar we moeten helaas nog 3 weken wachten.. Lekker genieten op je mooie roze wolk.
Liefs Chantal

Wauw geweldig!!!
Goed gevoel, kan ik me voorstellen.
Ik moet nog 18 daagjes wachten voor de 20 weken echo en wordt met de dag nieuwsgieriger. Ik denk dat ik een meisje krijg, we zullen het zien...

Terug
Bovenaan