wat is zoeter/lekkerder?

hey,

ik heb nog steeds een klein dametje dat geen flesvoeding wil en al helemaal niet met rijstebloem maar haar pappa en mamma willen wel weer eens een lange nacht.....
dus nu vroeg ik me af, ze krijgt nu van het kruidvat maar weet iemand of nutrilon zoeter is ofzo, in mijn herinnering namelijk wel maar ja, dat is 6 jaar geleden.
misschien dat ik het anders ga proberen met pyjamapapje ofzo, maar verder krijgt ze nog geen bijvoeding dus ik dub nog een beetje of dat nou zo'n slimme eerste stap is. maar wij willen zooooo graag weer eens 8 uur non-stop slapen!!
hoop dat jullie meer weten!

groetjes

Ik weet niet of het zoeter is, maar ik vind het altijd wel zoet ruiken (dacht ik vanochtend nog tijdens fles geven). Maar heb nog nooit een ander merk gebruikt, dus hoe de andere merken zijn. I don't know. Sorry!

oooh ik kan het me zoo voorstellen! Ik weet niet of nutrilon zoeter is.. ze hebben we van die kleine pakjes voor 1 fles. Heb je die al geprobeerd?
Mijn meisje moest ook erg wennen en ik heb in het begin Nutrilon en bv gemixt.. Toen tuinde ze dr wel in. Ze sliep toen trouwens nog niet door, maar had snachts geen voeding meer nodig..
Ik ben bij Nutrilon gebleven, omdat ik het minder vind stinken dan andere voedingen. Misschien is dat ook wel te merken in de smaak.
Ik heb tussendoor ff gechat op nutrilon,nl
(Beukers, Karin: De kant en klare voeding is iets zoeter. Dat komt namelijk doordat de kant en klare Nutrilon gesterilliseerd wordt, de melksuikers zullen dan caramaliseren. Dit heeft echt een heel klein smaakverschil. Je ziet dit voornamelijk in de kleur van de voeding. De kant en klare voeding is namelijk iets bruiner.)
Je kunt dus een kant-en-klaar Nutrilon 2 pakje proberen.
Laat je weten hoe het gaat?
x Taraneh

de kant en klare nutrilon is zowieso zoeter idd!!

en de pyama papjes zijn ook best zoet ligt ook een beetje aan welke smaak je neemt haha

succes ik verlang ook na 8 uur per nacht maar helaas hier nog steeds veel; gebroken nachten.... zeker 2 keer per nacht eruit

Heey, ik heb het al bij meerdere topics gezegd, dus weet niet óf je het al eens hebt geprobeerd, maa de Nestle heeft pyamapapje (= bloem in poedervorm) met Vanille....een klein schepje is al een wereld van verschil!

http://www.nestlebaby.com/nl/baby_nutrition/products/product_detail.htm?stage=1&num=10&pci=3

Kijk hier maar eens op...Het nadeel is dat het alleen verkrijgbaar is bij:

Dirk van den Broek
Dirx drogisterijen
Deen
MCD supermarkten
Agrimarkt
DA drogisterijen*

Als er niet zo'n winkel bij je in de buurt zit, wil ik met alle liefde een pakje opsturen! Het kost geloof ik rond de 2 euro!

Liefs Kim

Terug
Bovenaan