wat jammer nou

A

Anoniem

Guest
Heb er deze avond nog eens met mijn ventje over kunnen praten dat ik nu wel kindje wil en hij niet, of hij daar toch niet duidelijk in was...
Blijkt dat hij het to-taal niet ziet zitten, ik had eigenlijk gehoopt dat hij het desnoods een heel klein beetje ou zien zitten ofzo, of toch binnen een termijn van een jaar of maximuum 2, nu maakt hij e al drie van.
aaarggh ik wordt er gek van! Maar ik kan toch niet echt gaan kiezen, iemand gaan zoeken die het wel ziet zitten, daarvoor zie ik hem te graag, hoewel als hij echt bij dat standpunt blijft dat ik dan gewoon heel er verdietig ga worden.... ik kan nu al niet stoppen met huilen.
Maar wat dan wel he....
Daarbij kan het zijn (de kans is reëel) dat ik toch deze maand niet ongesteld zal worden (dat wordt nog afwachten tot 26/01) en zoals het er nu voor staat wort dat niet echt onverdeelde vreugde, maar zover zijn we nog niet... ben wel iet of wat zeker at als het zo zou zijn dat hij daar als het er op aankomt wel gelukkig mee zou zijn, maar toch, ik had het me anders voorgesteld....
Rare situaties allemaal hoor.
Ben langs de andere kant ook wel heel blij voor diegenen hier bij wie het wel gelukt is! Proficiat!!!! Als ik dat lees dan denk ik gelijk: oo jee ik wil dat ooook en ik kan het gewoon niet opbrengen om daar nog drie jaar ofzo op te gaan zitten wachten....
Maar daarom niet minder gegund uiteraard, in tegendeel!
Veel succes trouwens voor diegenen die nog moeten gaan testen. Ik duim voor jullie!

ik werd van jou bericht heel erg verdrietig,toen ik las dat jou ventje totaal niet wilde.eigelijk kan ik het helemaal niet begrijpen waarom hij niet wil er moet toch een goede rede voor zijn die hij je geven kan,,ik weet niet hoe oud je ben maar stel nou dat hij over een paar jaar het wel zou willen dan is het misschien te laat ,want na je zesendertigste jaar gaat het moeilijker worden ik zie het aan mezelf dat het niet meevalt.ik vind het zo rot voor je .nou lea ik zal voor je blijven hopen hoor meid.ik heb zelf een rot relatie van bijna 15 jaar achter de rug met een man die alleen maar ze eige zin wilde door drijven en alles van mij werd nooit eens gehoord.gelukkig heb ik al bijna 3 jaar een goede relatie met een schat van een man die me wel begrijp en ook dol graag vader wil worden.en eigelijk ben ik blij dat hij op me pad is gekomen en dat ik van die egotripper ben gaan scheiden,,,nou dikke knuffels van pepe en hoop dat hij zeker een keer tot inkeer zal komen.ik hoop dat je me nog een tegen bericht wil sturen....(mercedes)

hee lea

ik herken je verhaal en weet precies hoe je je voelt mijn vriend wilde ook eerst nog 3 jaar wachten terwijl ik er al helemaal klaar voor was..
ik heb me toen een hele tijd k*t gevoeld en dat heeft hem wel aan het denken gezet. we zijn nu net 2 weken met de pil gestopt en hij is nu net zo blij als mij, nu blijkt dat er ook heel veel angst voor hem speelde maar dat dat nu plaats gemaakt heeft voor blijdschap...
nou meid ik hoop dat ie zich nog bedenkt, heel erg veel suc6 in ieder geval....

Terug
Bovenaan