wat jullie moeten vragen voor je verjaardag..............................

A

Anoniem

Guest
is gewoon een hele lading wasknijpers. Tess speelt er uren mee.
Nog meer kindjes die zich zo heerlijk kunnen vermaken met alledaagse dingen (foto's graag)

Groetjes sandra en een knuffel van Tess

Hihi grappig!
En wat een leuke meid is ze ook met die bolle wangen.
Schatteke!
Groetjes Kirsten en mijn eigen 'bolle-wangen meid' Tyche

Hoi Sandra,

Jaaaa hier nog zo eentje! Favoriet speelgoed: wasknijpers (origineel dus haha), vergiet, garde, pollepel, bekertjes met een theelepel, de krant etcetera etcetera. Dat hele fotogebeuren moet ik me nog even eigen maken, maar ik kom zo snel mogelijk door hoor.

En wat een lekker ding is jouw Tess, altijd vrolijk (op de foto dan )

Hey. Dat is leuk. Ik was het helemaal vergeten, maar  mijn zusje speelde daar ook altijd mee. Dean heeft ze nog niet ontdekt. Grappig dat ze zich met simpele dingen kunnen vermaken.

Groetjes
Nelly.

Kay wordt helemaal gek als hij een plastic draagtasje ziet..
Hij gaat er mee zwaaien en in grijpen en dat kraken etc vind hij hélemaal geweldig!!

Hier dus gewoon blij met een plastic draagtasje..

Esmé mv kay

Hier een grote favoriet lege wc rolletjes bij jaycee en bij kahlyn alles waaraan je kunt friemelen. Speldjes in d'r haren geen succes die kun je er lekker uitfriemelen en dan in je mond stoppen. Ben nu erg creatief geweest en heb van een grote handdoek een speelgoedzak voorin de box gemaakt met allerlei friemeltjes eraan, lintjes, washandjes waar je dingen in en uit kunt halen. En labeltjes, heb hier alle beren kaal geplukt  haha.
De gewoonste simpelste dingetjes zijn vaak veel leuker dan alle bergen speelgoed bij elkaar.

grt nathalie (mv jaycee (11-01-04) en kahlyn (23-08-06)

Linde speelt eigenlijk alleen nog maar met jawel...speelgoed....hihihi.
Dus al het andere is nog niet ontdekt, maar daar gaat vast verandering in komen want ze heeft geen idee hoe ze moet kruipen en op haar buik gaat ze alleen maar achteruit.
Maar sinds het weekend komt ze al billenschuivend een heel eind.
Wel een goed tip!!!

groetjes Danielle.

Terug
Bovenaan