wat kan dit nou weer zijn????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik gooi er weer even een vraag in hoor! ik weet het anders ook niet waar ik het na kan vinden.

Ik moest volgens de planning di 5 dec mijn eisprong hebben. Het weekend daarvoor begon ik al iets last te krijgen en op die maandag en dinsdag heb ik idd veel last van steken en de dagen hiervoor en na van dat 'vruchtbare'   slijm. We hebben de dagen hiervoor en erna dus flink ons best gedaan. Een paar dagen later (4 ongeveer) begon mijn buikpijn weer, maar vooral veel steken en zeur gevoel. Dit heb ik vandaag nog steeds. Ik werd zelf vanochtend wakker van de pijnsteken. Nu heb ik zonet met afvegen weer heel veel slijm. Het was wit/doorzichtig en erg vloeibaar. (sorry, maar weet niet hoe het anders te zeggen) Wat kan dit nou zijn? is het alsnog mijn eisprong, of kun je dit ook hebben bij een evt. bevruchting/zwangerschap? Help, ik wordt hier zo onzeker van......Heb   rond 19 dec mijn NOD

Liefs Fleur

Hoi Fleur,

Het kan idd zijn dat je zwanger bent daardoor kan je meer afscheiding produceren. Ik heb er ook wel eens zo last van sinds ik gestopt ben met de pil meer als normaal. Ik denk dat je gewoon moet afwachten en hopen dat die duivels wegbijven. Dat valt niet mee afwachten dat zie ik aan mezelf 3 dgn overtijd en nog geen enkel teken van ongi.

Veel liefs Fruit Girl

Bedankt voor je reactie, Fruit Girl,

Nou, ik hoop het zo! Ik krijg elke dag meer last van steken enzo.....het is ongipijn, maar ook weer niet! Het zijn echt steken, dat heb ik normaal bij ongi nooit.....

Ik las idd dat je 3 dagen overtijd bent! echt ontzettend spannend zeg! heb je verder helemaal geen last van iets?? nou, ik zal voor je duimen.....hopelijk is het voor ons allebei raak!
Liefs Fleur

Hoi Fleur,

Ik heb een zweverig gevoel net of dat ik vlinders in mijn buik heb zitten haha. Ik kan dat moeilijk uitleggen ik wil het eigenlijk pas voelen als ik zekerheid heb maar ja we zien wel, verder heb ik een verhoogde temperatuur die meet ik nooit maar mijn vriend zei al dat ik de laatste 4 a 5 dagen helemaal gloei. En nu een paar dagen gemeten en idd die is hoger als normaal voor de ongi.

Ik ga voor je duimen en ook voor alle andere meiden en natuurlijk voor mezelf dat het raak is maar ik wacht denk ik nog wel ff met testen.

Veel liefs Fruit Girl
Ronde 8 1ste kindje

Nou spannend hoor! klinkt goed, dus wie weet ben je wel zwanger! Ik voel me ook 'anders' , maar hoe dat weet ik ook niet...... ben vandaag ook met vlagen misselijk en heb helemaal nergens zin in. Net gekookt voor mij en mijn vriend, maar bah, heb er echt geen zin in.....we zullen het vanzelf merken! Mijn nod is dinsdag, hoop dat ik me in kan houden en niet al zondag ga testen ofzo..... ga jij van het weekend testen?

Liefs Fleur

Ja ik probeer het vol te houden tot zondag. We zien het wel ik ga me nog niet blij maken zolang ik niks weet maar stiekem hoop ik wel dat het raak is.

Ik hou je in iedergeval op de hoogte wat het ook is voor het zelfde moment wordt ik het morgen ineens, ik denk het niet voel me nu anders maar het kan maar zo.

Veel liefs Fruit Girl
Ronde 8 1ste kindje

ps: jij ook heel veel sterkte en nog ff volhouden hoor!

Terug
Bovenaan