wat kan dit nu weer zijn....

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Zit al een tijdje mee te lezen op dit forum, en nu heb ik zelf toch wel een vraagje..
Ben sinds maart dit jaar druk aan het oefenen voor een 2de... en heb op zich een regelmatige cyclus van 27 dgn.
Nu  3 okt.  ben ik ongi geworden met een cyclus van..24 dgn!!
de 1ste dag was best wel erg,  gister een stuk minder, en nu al niks meer.
Wel erg misselijk, ( zei vanmorgen nog: t;is omdat ik ongi ben geworden,anders zou je zeggen dat ik zwanger ben, van   de ochtend misselijk heid)        en nu overdag af ten toe buikpijn ..en misselijk....
Wat zou dat nu weer zijn? gewoon ongi dat niet goed doorzet( behalve de 1ste dag?) of  wat??  
Herkend iemand dit????

xxxx    ikke

Hoi,

Ik herken dit wel. Bij mij bleek het de innestingsbloeding te zijn en dus ik was zwanger.
Ik zou dus als ik jou was wel een test doen voor de zekerheid.

Groeten Ikky.

Hey !
Lijkt wel of ik mijn verhaal lees.
Ik heb ook een cyclus van 27 dagen en gisteren bloedverlies gehad, op dag 24.
Heb zelf niet het idee dat ik ongi ben maar de bloeding is wel begonnen net als een ongesteldheid. Ik ben niet misselijk, maar mijn buik is anders.
Dus helaas geen antwoord op je vraag, ben ook erg benieuwd of een innesteling gepaard kan gaan met veel bloed i.p.v. een klein beetje, anders zou dit het bij ons kunnen zijn. Het is volgens mij wel de dag voor een innesteling.
Dus lees de antwoorden met je mee, wie weet word ik hier ook wijzer van.
Liefs van Miena.

Hoi. !

Nou,vanmiddag maar even een testje gedaan en , jammer maar helaas  , het was negatief. ( 1  streep). Wel heb ik nog steeds een opgezet gevoel en een pijnlijke zijkant ( links v/d buik)
Heb het idee dan mijn lichaam lekker met  mij aan het klooien is.Zo van: " haha, steeds een cyclus van 27 dagen? nou, surprice, nu 24 dagen hahaha!"
Mar goed, we gaan gewoon weer verder en afwachten wat de cyclus nu is.blehh!    

Zeg, Miena, hoe zit dat bij jou?  Jij had ook een cyclus van 27 en nu 24. had jij dit keer erg bloedverlies of een beetje  ? Heb je verder ook last van buik of je zij?

xxx Gera    

Hoi,
Komt me bekend voor, NOD 8/10 op 7/10 wat bruine afscheiding, wat bloed, daarna weer wat bruine afscheiding en dit max.24 uur! Geen idee wat me overkomt eigenlijk. Had (en heb) nog wel wat "verschijnselen": raar gevoel in mijn buik, misselijk en opgezette borsten. Test 4/10 was negatief (ook wel een beetje vroeg getest hoor!). Opnieuw maar eens testen of was ik gewoon ongesteld???

Het is maar een gokje hoor, maar misschien ben je wel eventjes zwanger geweest en is het niet helemaal goed gegaan, heb ik ook weleens ergens gelezen dat dat kan.

Groetjes Noor

Terug
Bovenaan