wat kan dit wezen

A

Anoniem

Guest
hoi
even een vraagje ik heb s avonds na mijn werk en nu ook onder mijn werk erg last van mijn heupen die vast zitten net als of ze op slot slaan en ik kan s avonds ook helemaal niet zitten want dan zit ik op eind botje van mijn onder rug en dat doet zo zeer elke stoel zit niet lekker kan alleen op de zijkant van mijn    bil zitten dan.
Ik ben nu bijna 14 wk zwanger is dit normaal dit wordt ook ons eerste kindje
Ik moet op mijn werk veel trap lopen en vaak staan kan het hier aan liggen.
Wie weet waar dit aan kan liggen
Groetjes sanne

hoi

het kan zijn dat je bekken instabiliteit heb of dat het gewoon een zenuw is die klem zit,zou toch even de vk bellen voor de zekerheid.succes gr wendy 8 wk zwanger tweede

hoi
kan dit dan al zo vroeg en een zenuw klem dat kan toch geen 3 weken al zo aan houden dan
groetje sandra

quote: wendolientje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2007 19:18:40'));

hoi

het kan zijn dat je bekken instabiliteit heb of dat het gewoon een zenuw is die klem zit,zou toch even de vk bellen voor de zekerheid.succes gr wendy 8 wk zwanger tweede

Hai meis,

mijn zusje had het ook, wat jij omschrijft. voornamelijk haar staartbeentje(stuitje) maakte dat ze op 1 bil moest zitten, al vroeg in de zwangerschap. Na de geboorte is dit gelijdelijk an weer weggetrokken. misschien dat je advies van fysio kunt krijgen ofzo, via je huisarts. lijkt me erg vervelend.
ik heb wel last van mijn heupen maar vooral bij opstaan en beginnen met lopen, niet mijn bekken, maar mijn heupen. Ik kijk het nog even aan en hoop dat het niet erger wordt.
succes
xxxxx

hoi hoi

wat heeft je zus ermee gedaan dan heeft zij ook fyso gekregen
liefs sanne
quote: annetteprins reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2007 19:22:17'));

Hai meis,

mijn zusje had het ook, wat jij omschrijft. voornamelijk haar staartbeentje(stuitje) maakte dat ze op 1 bil moest zitten, al vroeg in de zwangerschap. Na de geboorte is dit gelijdelijk an weer weggetrokken. misschien dat je advies van fysio kunt krijgen ofzo, via je huisarts. lijkt me erg vervelend.
ik heb wel last van mijn heupen maar vooral bij opstaan en beginnen met lopen, niet mijn bekken, maar mijn heupen. Ik kijk het nog even aan en hoop dat het niet erger wordt.
succes
xxxxx

Ik ben nu een week of 8 zwanger (morgen 1e echo) en heb deze hele week ook al last gehad van mijn rug/bil.   Het zit ergens onderaan bij mijn bekken en stuitje voornamelijk aan de linkerkant. Ik  ben eigenlijk van plan om vrijdag de huisarts toch maar gaan bellen, als ik nog steeds last heb dan.  Maar nu na deze verhalen bel ik morgen maar alvast even.  Ik had niet verwacht dat  het dan ook iets met de zwangerschap te maken zou kunnen hebben. Ik dacht dat bekkenproblemen door zwangerschap  op zouden treden als je een flink formaat buik zou hebben...
Wel fijn dat ik nu lees dat ik me geen rare dingen inbeeld!

Terug
Bovenaan