Wat kan dit zijn

A

Anoniem

Guest
Lieve allemaal,

Mijn NOD is over acht dagen dus nog een dikke week te gaan.
Nu heb ik nog weinig "klachtjes" zoals ik die elke maand alleen twee dingen en die zijn nieuw voor mij.

Nu heb ik regelmatig op een dag sinds gisteren steekjes in mijn onderbuik. Het zijn echt flinke steekjes die lijken alsof iemand met een speld in me zit te prikken? (tja ik weet het het klinkt raar). Nog nooit eerder gehad...

En gisteravond merkte we op dat ik rare tepels heb?? Op de grens tussen tepel en huid heb ik allemaal bobbeltjes. Vooral als ik het koud heb zijn ze duidelijk te zien. Ik heb het gevoel dat het bijna te raar is om op te schrijven maar misschien heeft een van jullie dit vaker mee gemaakt. En ben ik niet zo raar als ik zelf denk. Is dit een goed teken dames? of moet ik nu juist zorgen gaan maken? ik heb ooit iets gelezen over kliertjes?

Help....

Liefs Bibi

Hoi Bibi,

Ik wil je niet meteen al te veel hoop geven, maar die steken in mijn onderbuik had ik ook ongeveer 1 week voor mijn NOD. Die bobbeltjes zijn de kliertjes van Montgomery (net even opgezocht, is geen parate kennis van mij, hihi). Daar had ik geen last van, maar mijn tepels veranderen wel van vorm. Had ik eerst mooie ronde borsten, nu heb ik punttieten!
Ik ben nu 10 weken 6 dagen zwanger, dus ik zal voor je duimen dat het raak is!
Liefs Kiki

P.S. Ik ga straks op vakantie maar zal na de vakantie op zoek gaan naar nieuws over jou!

He Kiki,

Dus je bent even aan het meekijken hier! wat leuk zeg dat je iedereen nog steunt. Bijna wal weer 11weken zwanger, ik weet nog dat we toen allebij heel spannend bezig waren. Helaas werd ik toen ongi en ik las later dat jij een positieve test had. Super meid hoe voel je je? lekker zwanger zeker, heb je al een echo gehad?
Ik vind het echt tof van je dat je de nog niet zwangeren steunt want wij hebben het zo nodig. Ik wens je een hele fijne vakantie. Geniet er lekker van en ik hoop dat ik gauw goed nieuws heb.

Liefs Bibi

hoi Bibi,

die bobbeltjes zijn bij mij nooit meer weggegaan, en ik kreeg ze ook bij mijn eerste zwangerschap.. Had ze zeker nodig om te voeden ofzo. Ik heb er nu een paar bij gekregen net naast mijn tepel, dus nu maar hopen dat het wat betekend. En die steekjes, heb ik ook.
ik hoop het voor je.
groetjes, debbie

Hoi Bibi,

Ik wil je hoop niet afnemen hoor, maar ik had een week geleden vlak voor mijn nod ook steken in mijn onderbuik, net alsof ze inderdaad spelden staken in mijn buik en het leek alsof die steken er langs onder uitwilden. Die bobbeltjes heb ik ook, had ik eigenlijk al een beetje voor ik begon met proberen zwanger te worden, maar heb ze de laatste weken wel wat bijgekregen. Ik ben al 9 dagen overtijd en heb al 2 testen achter de rug die negatief zijn.
Dus ik weet ook niet wat dat allemaal betekent. Ik hoop echt voor jou dat dat tekenen zijn, en dan hoop ik natuurlijk ook een klein beetje voor mezelf mee.
Ik wens je in ieder geval veel succes.
Veel liefs,
bea

Terug
Bovenaan