Wat kan dit zijn???

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Mijn man zijn al een tijdje bezig om zwanger te worden. Nu ben ik op 31-07-2004 ongesteld geworden. Dit heeft echter maar 3 dagen geduurd. Vanochtend stond ik op met een zeurderige pijn onderin mijn buik en bij het plassen had ik een paar druppels bloedverlies. Ik heb nu nog steeds een zeurderig/trekkerig gevoel in mijn buik en heb alleen nog na het plassen een heel klein beetje bloed op het toiletpapier. Wat kan dit zijn. Ik maak me een beetje zorgen. Heb nl. vorig jaar febr. miskraam gehad en dat begon ook met pijn in mijn buik en wat bloedverlies (alleen was ik toen niet ongesteld geworden)

Tja dat kan dus vanalles zijn,van positief tot negatief.Innestelingsbloeding,vroege o ngi,onregelmatige ongi, blaasontsteking? Zwanger.
afwachten maar,moeilijk he?!

hoi anoniem,

een paar maanden geleden had ik ook van die klachten en ben toen naar de gyn geweest. Ik was ook erg bezorgd. heb ook 2miskramen gehad.
heel kort ongi en na ongi nog beetje bloed verlies, maar de gyn zei dat het erg normaal was. dat er nog wat bloed achter je schede dat, dat dan nu pas uitkomt. dat ik geen zorgen moest maken.
bij hoeveelst week kreeg je de miskraam?? ben je nog niet zwanger geweest na de miskraam.
als je nog steeds bezorgt ben, ga dan naar de huisarts.

groetjes
leeuw2

Het klinkt het meest als een blaasontsteking. Komt vaak voor met warm weer omdat je minder plast (en vaak te weinig drinkt). Maar je kunt natuurlijk voor de zekerheid even een zwangerschapstestje doen...

Bedankt voor jullie reacties. Denk zelf ook dat het een blaasontsteking is. Heb voor morgen afspraak gemaakt met huisarts. En dan zullen we wel zien wat hij te melden heeft

Terug
Bovenaan