wat kan dit zijn??

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen , ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen??
ik heb afgelopen mijn eisprong moeten hebben maar nu heb ik al vanaf woensdag rare buikpijn , en woensdag heb ik ook eeb drup bloed verloren bij het plassen, en nu zaterdag heb ik nog steeds rare buikpijn en iedere keer   als ik naar de wc ga dab kijk ik natuurlijk of er wat bij zit en soms lijkt het wel of dat er slijm of zoiets bij zit?? ik wordt er knettergek van van iedere maand hetzelfde na mijn eisprong heb ik buikpijn ik heb dit in de gaten gehouden!! dus eigenlijk weet ik het antwoord alweer voor deze maand !! niet zwanger!!! ja sorry maar zo denk ik er nu effe over , iedre keer die buikpijn enz...ik   wordt er niet goed van , maar ja ik hoop snel iets van jullie te horen??
xxx wendy

Hoi Wendy,

Heb je ook iedere maand dat je bloed verliest dan? Als dat niet zo is dan kan het toch best een innesteling zijn??!!

Ik hoop het voor je!

Liefs @nnie

hallo @nnie , nee dat heb ik nooit!! alleen nu deze maand!! maar dat is toch te snel?? of mijn eisprong moet eerder geweest zijn deze maand dat kan natuurlijk ook!! ik hoop het zo want na 2 jaar wil ook wel eens goed nieuws!!
bedankt voor je reactie,
groetjes wendy

He Wendy,

Het zal kunnen toch??!! ik hoop het voor je! Vooral omdat jullie al zolang bezig zijn. Ik ben inmiddels in ronde 10 aanbeland en helaas ook nog steeds zonder resultaat!

ik wens je veel succes! Hou je ons op de hoogte?!

liefs Annie

Terug
Bovenaan