Wat kan dit zijn?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Na een weekje afwezig te zijn geweest (verjaardag oudste dochter en werk druk druk druk) ben ik er weer... Ik lees altijd mee met jullie maar heb ook niet altijd het idee dat ik kan helpen daarom reageer ik niet zo veel..(sorry)
Nu toch even een vraagje.....

Ik heb sinds 2 dagen last van bruine afscheiding, maar heb 7 dec pas mijn NOD...
Vorige wee dinsdag op woensdag mijn ei gehad( duidelijk gevoeld deze keer!) en dus flink geklust...
Kan dit innesteling zijn???
Weet niet zo goed wat daar de symptomen van zijn, maar ja... Denk vraag het aan de meiden die weten het vast wel!
Alvast bedankt!

Liefs Elke

als ik dit zo lees zou het innesteling kunnen zijn maar zeker weten doe ik het niet..het zou dus wel kunnen.
spannend zeg!!

liefs!!

Ik heb heel eerlijk gezegd wel het idee dat het raak is deze ronde... Zelfs mijn vriend zei dat mijn borsten groter lijken... En dat is ook echt zo!!

nou ik ga voor je duimen:)..9 dec is mijn nod dus ik hoop dat die verschijnselen ook bij mij zullen komen hihih...

Het zou innesteling geweest kunnen zijn volgens mij. Heb er zelf geen ervaring mee, dus zeker weet ik het niet...

Klinkt als een innesteling! Ga heel hard voor je duimen!!!!!

thanx meiden!
wanneer zou ik op zijn vroegst kunnen testen, en welke test kan ik dan het beste gebruiken???

Terug
Bovenaan