Wat kan een man eigenlijk slikken

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Wij slikken foliumzuur maar wat kan een man slikken eigenlijk?
Ik las iets over zink/selenium ofzo, vitamine C en E....
Of zijn er andere dingen?

Hebben jullie een idee?

Liefs Ram24

Er bestaan éingen voor een man. Maar ik heb eigenlijk de mening dat dit broodje aapverhalen zijn. Ik werk in drogist en dit soort dingen heb ik echt nog nooooooit verkocht. Een gezonde gevarieerde voeding en geen roken of alcohol..... Dat is het eerste wat belangrijk is. Dan om de dag sex hebben om de kwaliteit. An sperma optimaal te houden.

Wij hebben rond mijn eisprong wel elke dag geklust. Het heeft wel resultaat gehad.

Liefs

@ heppy0001
Ik dacht zelf ook al zoiets dat er voor mannen niet echt iets zou zijn.
Op internet hebben bepaalde mensen er wel over op andere forum's maar ik dacht vraag het even hier...
Hier hebben ze namelijk wel verstand van dingen;-)
Maar inderdaad roken en alcohol is 1 van de dingen die je echt moet veranderen....
Ik rook zelf wel en mijn vriend ook, en ik wil zo graag stoppen alleen lukt het mij telkens niet....heel irritant.

In ieder geval bedankt voor je reactie

Liefs Ram24

Ik rookte zelf ook hoor. Toe. Ik zwanger was van eerste direct gestopt. Na bevalling weer begonnen. Sinds ik die wazige buikpijn had ben ik uit voorzorg gestopt. Het bevordert je kansen wel als je nu al zou stoppen met roken zegt men. MAar ik weet zelf hoe fijn een sigaretje kan zijn in yjden van stress en onzekerheid!

Liefs

Bij mannen is het ook zo dat de leef gewoontes pas over 4 tot 6 weken effect hebben op het zaad. Dat zag ik in een documentaire op discovery..

hi
voor mannen is het iid belangrijk
(vooral als zwangerschap uit blijft)
minimaal om de dag te seksen
dat de broek niet te strak zit,anders word het te warm daar.
niet te warm douchen.
stoppen met roken.

het kan hieraan liggen,maar dat hoeft dus niet.
maar medicijnen heb ik nog nooit van gehoord.

groetjes

Oh medicijnen zat voor mannen,
Maar dus wel op recept..

Mijn vriend spuit hormonen ivm verminderde vruchtbaarheid...

Terug
Bovenaan