wat kan het leven als baby toch zwaar zijn....

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Stijn heeft net tand nummer drie erdoor en nu begint nummer vier er ook aan te komen. En de arme kerel heeft ook al drie dagen last van enorme kramp in zijn buikje. Daarbovenop is hij ook nog vreselijk neusverkouden, hoest hij zich een ongeluk en heeft last van ontstoken oogjes. Wat kan het leven toch z bwaar zijn voor een baby.

Gelukkighelpt hij me met typen. Hij wil alleen maar op schoot en bij ons zijn.

Groetjes van Marloes en Stijn          gjy uk  

Lieve Stijn,

Arme knul, we geven je even een dikke  vanaf hier.
Blijf maar lekker tegen mama aanhangen, dan wordt je vast snel weer beter!

Groetjes,
Bas en Karin

PS: Mama weet vast wel dat een druppeltje borstvoeding héél goed helpt bij ontstoken oogjes. Toch ?!?

Hoi hoi,

aaaahhhh!! T is zonde die arme Stijn!!
Dylano heeft de laatste tijd ook al wat last van buikkrampjes.
Zou het in de lucht zitten mss??
Zielig hoor, want je kunt er niet echt veel aan doen.
Geef hem maar een dikke knuffel van ons hier!!

Groetjes Debby.

ooohhhww. zielig is hè. Hidde heeft nu ook al binnen een week 3 tanden!!! En ik heb het idee dat er nog veel meer aan zit te komen.

Wel zielig dat stijn er nog van alles bij heeft. Verwen maar lekker en ook een knuffel van deze kant.
Groetjes Lynn en Hidde

Nou dames,. vannacht hebben we denk ik de piek van het ziek zijn gehad. Hij had ruim veertig graden koorts en wilde alleen maar slapen. Hij heeft tussen zeven uur sávonds en zeven uur s'morgensm aar een echte voeding gehad en af en toe wel ff een slokje troost gedronken, maar meer niet. Vanmorgen heeft hij trouwens wel de schade weer ingehaald. Hij ligt nu weer lekker op bed.

Hebben jullie kindjes ook zo'n hekel aan het schoonmaken van de neus? Stijn vind het veel fijner om met zijn handje onder zijn neus te wrijven en dan vervolgens door zijn wengbrauw en over zijn voorhoofd te wrijven dan dat ik het even met een doekje schoon maak. De kleine smeerder.

Groetjes van Marloes

Hai hai.

Ja, hahaha, dat herken ik wel. Lune vindt het ook leuker om het snot met haar handjes in haar wenkbrauwen, haren en bij haar oren (??) te smeren en dan lekker laten drogen. Als ik al met het doekje aan kom zetten, dan wordt ze al boos en kijkt ze me aan op een manier dat ik het niet moet durven om in de buurt te komen.

Ja, Lune is dus ook ziek. Gisteren al wel bij de dokter geweest omdat ze al sinds donderdag koorts heeft en zondag en maandag avond had ze bijna 40 graden. Gelukkig zat er nog genoeg leven in en had ze babbels genoeg, maar voor een mama is dat wel schrikken hoor. Maar ze had verder wel doorgeslapen.

Alleen vanacht was het feest. Mijn man heeft van half 2 tot een uur of 3 met madam gezeten omdat ze heel hard aan het huilen was. Echt heeeel hard, gillen gewoon. Ik denk dat er een tandje aankomt (ze is 9 maanden en heeft nog niets), maar weet het niet zeker.
Koorts is nu wel gezakt gelukkig, maar  o o o, wat kun je toch medelijden hebben met je kindje. En ik kan je vertellen dat wanneer er weer een hoop hormonen door je lijf gieren (ja, weer ongesteld), dan zit je net zo hard mee te janken (hihihi, en mijn man snapt er niets van. "Waarom huil je nou??"). Ach ja, komt wel weer goed

Nou, ga zo maar eens kijken of Lune zin heeft in wat fruit.

Groetjes Jolien

Terug
Bovenaan