Wat kan het zijn? 31 weken zwanger. Advies graag!

<p>Hoi, ik heb een vraag. Ik ben morgen 31 weken zwanger van mn 1e kindje. Ik heb weinig zwangerschapsklachten behalve wat bruinverlies in de eerste 3 weken en vermoeiheid en sinds 2 weken regelmatig harde buiken waardoor ik verplicht ben rust te nemen. Werk dus ook niet meer.</p><p>Nu werd ik vanmorgen wakker met een soort van spierpijn in mijn dijen, bovenbenen en rug. En doet lopen zeer. Het wordt in de loop van de dag ook niet soepeler. Is dit omdat ik toch teveel doe? Het zijn ook geen krampen en de pijn blijft op hezelfde niveau.</p><p>Het is ook de 1e keer dat ik last heb van dat gebied. Ik heb gister nog een echo gehad waar te zien is dat mijn kindje tijdens dezelfde echo eerst met zn hoofdje onder lag, toen boven en toen aan mijn rechterzij. Dus dat wordt wat...:) dus het heeft niets te maken met indalen. </p><p>Hopelijk hebben jullie advies!</p><p>Liefs, susanne</p>

Spierpijn van je kind die beweegt. Welkom tot de club ? nu 36 weken zwanger en onze is ingedaald maar nu steeds spierpijn. Fysio masseerde tot vorige week me benen rug en heupen dat hielp wel. Nu vooral nog spierpijn in m'n onderbuik en daar kan hij niks aan doen ? 

Bekkeninstabiliteit wellicht waardoor jouw spieren zich meer moeten inspannen. Als het aanhoudt zou ik eens naar goede fysio gaan! 

Spierpijn??? Briljant, leer weer iets nieuws! Ja, dat kuiken daarbinnen gooit zich natuurlijk tegen elke spier aan die daar zit.
Maar had jij daardoor ook spierpijn in je benen en in je rug? Zou kunnen natuurlijk. Als t echt erger gaat worden dan kaart ik het zeker aan. Thanks voor de info!
En bekkeninstabiliteit, daar dacht ik natuurlijk ook wel aan maar ik heb bekkenbodemspieren die altijd op spanning staan.  Maar wie weet wat hormonen allemaal doen. Ik neem het mee. Vandaag maar even een dagje bank gedaan en ga zo alleen even een brief posten.
Dankjewel allebei

Terug
Bovenaan