Wat kan het zijn?

<p>Onze kleine is nu bijna 6 maand. En heeft al 3 maanden knalrode, hete wangen, en veel trekken aan dr oortjes. Is nu laatste paar dagen vooral avonds echt veel aan het huilen, wil dan alleen op schoot slapen..</p><p>Wat kan dit zijn? Duurt echt al zó lang! Soms gaat het een paar dagen beter, maar dan begint het weer..</p>
 
Wat vervelend zeg. Ben je al bij de huisarts geweest? Heeft ze ook verhoging of dat niet? Hoe reageert ze op een zetpil? Als ze aan haar oortjes trekt dan lijkt me het bijna logisch dat ze daar last van heeft. 
 
Nee. Ze heeft geen verhoging. Dus was daarom ook niet bij de huisarts geweest. Zetpil helpt dr soms om in slaap te komen, maar als ze daarna weer wakker wordt begint het overnieuw..
 
Toch maar even naar de huisarts, vooral aangezien het al zo lang duurt. Anders een balletje opgooien bij het consultatiebureau? Succes! 
 
Ik zou denken aan een oorontsteking omdat ze aan haar oor zit en alleen op schoot wilt slapen. Zou voor de zekerheid even langs de huisarts gaan en naar der oortjes laten kijken. 
 
Mijn zusje heeft het met jaar dochter. Veel verhoging, last van een oor en uiteindelijk na 2,5 maand een loop oor. 
Ze stond elke week bij de huisarts en niemand kon wat vinden. Uiteindelijk toen er een loop oor kwam toen kreeg ze oordruppels, antibiotica en later weer oordruppels. Het was een oorontsteking. Ze wilde een naar de kno arts en heeft de verwijzing gekregen. Nu i het wachten op de 2de afspraak zodat ze buisje krijgt
 
Terug
Bovenaan