wat kan het zijn??

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

ik heb een vraag,   mijn cyclus duurt gemiddeld 28 dagen, soms 26 soms 30.

deze maand ben ik begonnen met een ovulatietest, er stond dat bij een cyclus van 28 dagen begonnen moest worden op dag 10, dat heb ik gedaan, maar ik heb alle 7 testen gedaan maar geen duidelijker lijn, dan die andere gezien, weg 30 euro.

2 dagen later had ik ''gevoel'' van eisprong, dat was vorige week woensdag, maar gisteren had ik een nog ergere ongigevoel??   kan het een innesteling zijn???

wij zijn vanaf feb. bezig om zwanger te worden.
en we ''klussen'' om de dag, en het is nog leuk ook!

ik weet niet meer of je een innesteling kunt voelen?
en wanneer mijn nod is? ik ga uit van 11 of 13 oktober.

groetjes Tamara

ik hoop dat iemand mij gerust kan stellen!

Hoi,

Ook ik zit in een soortgelijke situatie! Ik weet van een eerdere zwangerschap (miskraam) dat ik ook zo'n week voordat ik ongi moest worden al last kreeg van ongi-oijn. Zo erg dat ik er flauw van werd en richting mijn lichaam zoiets had dat het dan door moest zetten in echte ongi of op moest houden... Bleek dus zwanger.
Ook nu heb ik weer al voor de 3e dag ongi-pijn en zit op dag 24 van mijn cyslus die ongeveer 28/29 dagen is de afgelopen 2 maanden in ieder geval.
Op dag 13 had ik voor het eerst duidelijk van dat cervixslijm waaraan je kunt zien dat je vruchtbaar bent!! 2 dagen later had ik zo'n steken aan mijn rechterzijkan (eiderstok?) dat ik dacht dat het misschien wel mijn blinde darm kon zijn.
Toch reageert mijn lichaam elke maand weer anders maar dat echt ongi-gevoel zegt voor mij toch wel wat! Het gebeurt natuurlijk ook allemaal in je baarmoeder he, dus logisch dat je daar wat van kunt voelen! Helemaal als je zo op je lichaam gericht bent.
Een innesteling vind eigenlijk plaats zo'n 7 dagen na de bevruchting.

Hoop voor je dat het raak zal zijn!
Groetjes Ineke

hoi Ineke,

bedankt voor je berichtje!
ik heb nu ook nog steeds ongi gevoel, gister wel gewoon geklust, wanneer is jou nod?

groetjes Tamara

Hoi,

Komend weekend is het weer zover... vanochtend nog even de tampon-test en wederom negatief. Hoop het toch zo zit echt te wachten op een innige omhelzing met de wc-pot. Gisteren ook nog sex gehad, voelde een beetje branderig ()...
Heb verder niet echt klachten. Toen ik in mei zwanger was heb ik ook 3 nachten erg slecht geslapen..maar goed toen ging het ook niet goed.
Ik merkte van de week ook op mijn werk dat ik toen ik aan het rapporteren was ik verkeerde woorden gebruikte en dat ik met mijn sluitels bij een vekeerde auto stond etc. vergeetachtig dus!! De laatste dagen niet echt meer opgemerkt.
We wachten 'rustig' af...
Hou je op de hoogte!

Ineke

Dan duim ik voor jou en dan moet het goedkomen!!!!!!!!!!!
Jippie!!!!!!!!!!!

Knuffel
Ineke

hoi hoi

ik had vorige week maandag mijn eitje, en vanaf die dag heb k nog steeds ongi-pijn!! spannend!! ik duim ook voor jullie!! en tam, mijn nod is ook 11 okt

liefs janine

Terug
Bovenaan