Wat kan het zijn?

<p>Goedemiddag iedereen,</p><p> </p><p>Ik heb nogal een ingewikkelde vraag en ik weet dat jullie niet kunnen zeggen wat het is door het scherm heen, maar toch vraag ik ervaringen. </p><p> </p><p>Ik heb 5 dagen geleden een positieve ovulatietest gehad en toen zijn we gaan klussen.</p><p>Nu 5 dagen later dus verlies ik af en toe een wat licht bruine afscheiding. </p><p>Hebben jullie ook zoiets soortgelijks bij de innesteling gehad?</p><p> </p><p>Liefss A</p>

Ik weet eigenlijk haast zeker dat het geen innesteling is. 5 dagen geleden en positieve ovulatietest dus 3 dagen geleden je eisprong, ik denk dan ook dat het een ovulatiebloeding zal zijn. Een innesteling vind normaal zo’n 9 dagen na de eisprong en 5 dagen voor de verwachte menstruatie plaats. 
Wil natuurlijk niet zeggen dat je deze ronde niet zwanger kunt zijn, maar dit zal geen innesteling zijn. Succes, ik hoop dat het snel lukt

Is nog te vroeg voor een innesteling.. positieve ovu test is niet meteen je eiersprong meestal is dat een dag of 2 later.. 
gesprongen bloedvaatje tijdens de sex lijkt me meer het geval.. dan komt er ook oud bloed.. 
9 dagen na eiersprong / 5 dagen voor NOD zou je pas wat kunnen merken.

Edit:
Ik heb mijn eisprong 7 dagen geleden gehad (verkeerde maand erbij gepakt, dom).
Ik ervaar wel wat krampachtige buikpijn maar vele stukken minder dan de menstruatie. 
We wachten af :)

Terug
Bovenaan