wat kan het zijn?

A

Anoniem

Guest
Even een kort vraagje.
Volgende week moet ik ongie worden maar ben nu al een paar dagen erg misselijk en last van me onderbuik.
Wat zou het kunnen zijn.
Heb geen griep of zo.
Alvast bedankt
 Fleur

hoi,

dit is echt een vraag waar geen antwoord op is.  tja wat zou het kunnen zijn. eeehm nou miss ben je wel zwanger. maar ja dat is nog te vroeg om te checken, dus afwachten maar weer. maar het kan ook ontpillen zijn ofzo, ik weet namelijk niet hoelang je al getopt ben, of dat je de pil ooit heb geslikt, staat allemaal niet in je berichtje.

het kan ook nog dat je wel degelijk een griepje onder de leden heb, of dat het gewoon een voorbode is op je ongie. en dan is er nog de optie je zwangerpraten. des te meer mensen er zeggen . nou zou het, des te meer jij er in gaat geloven. meid relax,   met beide benen op de grond. afwachten tot volgende week.

succes.

x Bambi

Ja het is idd een kort berichtje maar oke.
Wij zijn al   in de zesde ronde en dit gevoel heb ik nog nooit gehad ik weet ook niet waneer je iets voelt als je zwanger zou zijn zodoende denk vraag het is.
Ben wel blij met je reactie ik laat het je weten.
Groeten fleur

Hoi Fleur,

In de tijd dat wij bezig waren om zwanger te worden van ons zoontje dacht ik ook vaak vanalles te voelen wat op een zwangerschap zou duiden. Na ruim 2 jaar was ik eindelijk zwanger en had ik juist helemaal nog geen symptomen gemerkt. Had het dus helemaal niet verwacht. Dus helaas kan je lichaam je heel erg voor de gek houden.

Zo erg dat je echt schijnzwanger kunt zijn met alle symptomen erop en eraan. Dat heeft een aangetrouwd nichtje van mij gehad. Na de geboorte van hun 1e kindje was ze na 3 maanden ongepland weer zwanger. Na de geboorte van hun 2e kindje was ze hier dus weer zo bang voor. Ze voelde weer vanalles, maar bleek dus schijnzwanger.

Probeer je dus inderdaad niet gek te maken, hoe moeilijk dat ook is. En het enige wat je kunt doen is afwachten. Succes daarmee. Ik zit ook af te wachten. Weet niet precies wanneer m'n eisprong nu precies was. Mijn Nod is ergens tussen a.s. maandag en volgende week zaterdag. Ik ga dus maar wachten tot zaterdag.

Succes!

Groetjes,
Leeuwtje

Terug
Bovenaan