Wat kan het zijn.

<p><span style="font-size: 14px;">Hallo allemaal,</span></p><p><span style="font-size: 14px;">Ik ben de laatste tijd wat onzeker wat betreft mijn maandelijkse periodes. </span> <br /><br /><span style="font-size: 14px;">Ik heb steeds wisselende periodes. De ene maand ben ik wel precies om de 4 weken ongesteld en vervolgens duurt het weer wat langer voor ik ongesteld wordt. </span> <br /><br /><span style="font-size: 14px;">Nu houd ik al een tijdje lang mijn periodes bij via een app op mijn telefoon. Maar die is berekend op 28 dagen. (Dit was altijd mijn vaste periode)</span> <br /><br /><span style="font-size: 14px;">Nu heb ik deze maand echter paar dagen na mijn vermeende ovulatie licht bruinig bloedverlies gehad met afvegen. Dit had ik nog nooit eerder gehad. Dit duurt maar een dag en tijdens dit had ik ook lichte buik krampen. </span> <br /><br /><span style="font-size: 14px;">Nu zou ik gister eigelijk mijn vermeende maandstonden moeten hebben maar tot op heden nog nergens last van. Gister wel last gehad van krampen dus ik dacht nu begint het. Maar vandaag nergens last van. </span> <br /><br /><span style="font-size: 14px;">Ik heb al 2 kinderen. Bij mijn oudste duurde het 2 weken voordat ik een positieve test had. En bij mijn jongste was ik al 14 weken toen we de eerste echo hadden.</span></p><p><span style="font-size: 14px;">Wie herkent dit.</span><!--/data/user/0/com.samsung.android.app.notes/files/clipdata/clipdata_bodytext_210225_215039_045.sdocx--></p><p>Bovenstaande staat ook in een andere topic, namelijk; zwanger na een miskraam.</p>

Terug
Bovenaan