wat kan ik doen?

Mijn dochter van 4,5 maand heeft al 4 weken een verhoogde temperatuur varierend van 37,6 - 37,8 ik ben hiermee naar de kinderarts geweest bij het consultatiebureau en die heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis... daar zei de kinderarts dat mn dochter een gezonde indruk maakt en had ze spontaan even geen verhoging maar eenmaal de volgende dag had ze hem weer wel...overigens wil ze wel drinken maar vaak gaat ze huilen terwijl ze drinkt en overstrekken..en als ze slaapt overstrekt ze ook en gooit haar hoofdje naar achter...bovendien heeft ze onverklaarbare huilbuien ineens uit het niets...en slaapt kort, licht en komt moeilijk in slaap...ze klinkt wel wat snotterig vaak met haar ademhaling...en word regelmatig blauw rond haar mondje (niet de lippen en de tong)(maar dit schijnt normaal te zijn?)...het is heel zwaar op deze manier voor mij en niet leuk voor haar...enig idee waar ik aan zou kunnen denken?
 
misschien raar gedacht van mij, maar toch: heb je al eens gemeten met een andere thermometer. Het kan natuurlijk zijn dat de jouwe afwijkt en jij je voor niets ongerust maakt.
In ieder geval: sterkte!
 
Wat naar dat je je zulke zorgen maakt. Kan het misschien zijn dat haar normale temp. wat hoger ligt dan 37 graden? Sommige mensen hebben een iets hogere of iets lagere temp. dan 37 graden.
Succes, Joan
 
Hoi Peggy,