wat kan ik doen?

Mijn dochter van 4,5 maand heeft al 4 weken een verhoogde temperatuur varierend van 37,6 - 37,8 ik ben hiermee naar de kinderarts geweest bij het consultatiebureau en die heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis... daar zei de kinderarts dat mn dochter een gezonde indruk maakt en had ze spontaan even geen verhoging maar eenmaal de volgende dag had ze hem weer wel...overigens wil ze wel drinken maar vaak gaat ze huilen terwijl ze drinkt en overstrekken..en als ze slaapt overstrekt ze ook en gooit haar hoofdje naar achter...bovendien heeft ze onverklaarbare huilbuien ineens uit het niets...en slaapt kort, licht en komt moeilijk in slaap...ze klinkt wel wat snotterig vaak met haar ademhaling...en word regelmatig blauw rond haar mondje (niet de lippen en de tong)(maar dit schijnt normaal te zijn?)...het is heel zwaar op deze manier voor mij en niet leuk voor haar...enig idee waar ik aan zou kunnen denken?
 
misschien raar gedacht van mij, maar toch: heb je al eens gemeten met een andere thermometer. Het kan natuurlijk zijn dat de jouwe afwijkt en jij je voor niets ongerust maakt.
In ieder geval: sterkte!
 
Wat naar dat je je zulke zorgen maakt. Kan het misschien zijn dat haar normale temp. wat hoger ligt dan 37 graden? Sommige mensen hebben een iets hogere of iets lagere temp. dan 37 graden.
Succes, Joan
 
Hoi Peggy,
Consultatie bureau's en kinderartsen willen hier nooit zo aan geloven maar heb je al eens aan het kiss syndroom gedacht? Ik weet niet of je het kent, maar het klinkt enger dan dat het echt is hoor, bij het kiss syndroom zijn er tijdens de bevalling (vooral bij een snelle of moeilijke bevalling) 2 nekwerveltjes over elkaar heen geschoven, enkele symptomen die jij noemt waaronder temperatuursverhoging en overstrekking, ook slaapproblemen en eetproblemen kunnen hier mee te maken hebben. Dit alles kan simpel verholpen door een osteopaat, die kan het nekje kraken en het schijnt dat je na een paar behandelingen een heel ander kind hebt, ik weet het niet hoor maar als ik dat alles van jou zo lees dan zou het misschien kunnen. Je kunt meer informatie vinden op www.kiss-kinderen.nl Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes Miranda
 
Laat je niet afschepen door de huisarts of het ziekenhuis. Als jij je zorgen maakt, is daar een reden voor. Jij hebt je kind 24 uur per dag om je heen, en je huisarts ziet maar een moment opname. Je moet opkomen voor je kind en je niet aflasten schepen door een huisarts. Als jij het belangrijk vind, gaan ze het maar uitzoeken en alles uitsluiten. Bijdehante mensen hebben de halve wereld.
Sterkte ermee.
 
Terug
Bovenaan