Mijn dochter die nu 3,5 maand oud is is altijd al niet zo een beste drinker geweest nu krijg ik eindelijk minimaal 700 cc a 800 cc per dag erin...ze is ruim 5,5 kilo...zou je zeggen geen probleem dat is goed toch?... mja dat klopt...maar aangezien het drinken altijd moeilijk doen is en proppen en kunsten en vliegwerk ben ik voor de gein eens gaan proberen wat 1e sapje te geven.... nou dat ging erin als koek...ze wil alleen maar meer en meer en meer....ook heeft ze last met haar ontlasting die duurt vaak wel 3 dagen...maar om nou te zeggen dat het erg hard is ... nee maar het kost enorm veel moeite...ik gebruik nutrilon omneo al een aardig tijdje en dat is altijd goed gegaan... maar het lijkt alsof de melk haar gaat vervelen en ze niet zo een zin er meer in heeft... is dit de tijd om over te gaan stappen naar 1e hapje enzo?... en hoe doe ik dat? neem aan dat ik dat moet opbouwen... ben nu bezig met het eerste sapje ze krijg 75 cc per dag ervan en lijkt er redelijk goed op te reageren...maar wat is verstandig met haar 3,5 maand volgens mij is ze er echt aan toe ondertussen allemaal...wat kan ik doen?