Wat kan ik geloven?

Goedendag,


Misschien kan iemand mij een beetje helpen. Ik heb afgelopen zondag een test gedaan (early van Etos) die gaf aan zwanger. Ik en mijn man helemaal blij! Nou zou ik eigenlijk vandaag ongesteld moeten worden dus ik dacht voor de zekerheid vanmorgen nog een normale test te doen. Die gaf aan niet zwanger (gewone Etos test), tussen de middag een clearblue digitaal test gedaan en die geeft ook aan niet zwanger :( maar ik ben ook nog niet ongesteld geworden en mijn borsten zijn enorm opgezet en best pijnlijk! Ik zie sinds gisteravond ook blauwe aderen behoorlijk zichtbaar lopen en lijken mijn tepels anders. Normaal krijg ik vlak voor mijn menstruatie wel vollere borsten maar geen pijnlijke! Kan ik nou wel zwanger zijn of niet? Het zou voor ons een eerste kindje zijn!

Alvast enorm bedankt!!
-B
 
Hoi!
Ik begrijp je helemaal, maar ga even vertellen wat mijn ervaringen zijn.
De early test van etos, die met dat kruisje vooral, maar ook die met twee strepen, zijn echt ontzettend slecht. Ik dacht tot 3 x aan toe zwanger te zijn door die klote testen. Alle andere testen negatief. En doordat ik zo graag zwanger wilde zijn, voelde ik mij ook echt zwanger. Borsten, aderen, misselijk, noem het maar op. 
Tot ik echt zwanger bleek te zijn en ik juist toen echt nergens last van had. Ook nu bij de tweede geen enkele symptomen gehad, alleen wat last van een zeurend ongesteldheids gevoel, maar dat heb je ook als je ong wordt.....
Ik heb verder ook altijd last van gespannen borsten voor menstruatie. 
Het is echt zo ontzettend lastig om vanuit symptomen te herkennen of je zwanger bent, enige wat je echt zekerheid kan geven is het uitblijven van je menstruatie en een goede positieve test. Ik raad je de 2xkruidvat aan van 5 euro, en gewoon de digitale van clearblue. 
Succes meid, ik weet echt hoe je je voelt! Hopelijk heb je snel goed nieuws! En wie weet toch nu al.. xx
 
Hoi!
Ik begrijp je helemaal, maar ga even vertellen wat mijn ervaringen zijn.
De early test van etos, die met dat kruisje vooral, maar ook die met twee strepen, zijn echt ontzettend slecht. Ik dacht tot 3 x aan toe zwanger te zijn door die klote testen. Alle andere testen negatief. En doordat ik zo graag zwanger wilde zijn, voelde ik mij ook echt zwanger. Borsten, aderen, misselijk, noem het maar op. 
Tot ik echt zwanger bleek te zijn en ik juist toen echt nergens last van had. Ook nu bij de tweede geen enkele symptomen gehad, alleen wat last van een zeurend ongesteldheids gevoel, maar dat heb je ook als je ong wordt.....
Ik heb verder ook altijd last van gespannen borsten voor menstruatie. 
Het is echt zo ontzettend lastig om vanuit symptomen te herkennen of je zwanger bent, enige wat je echt zekerheid kan geven is het uitblijven van je menstruatie en een goede positieve test. Ik raad je de 2xkruidvat aan van 5 euro, en gewoon de digitale van clearblue. 
Succes meid, ik weet echt hoe je je voelt! Hopelijk heb je snel goed nieuws! En wie weet toch nu al.. xx
 
Oeii ja ik heb ook slechte ervaring
met die etos testen. Ook een aantal
keer negatief getest. Sowieso is het
voor je eigen gemoedsrust beter om
te wachten met testen voor je nod.
KV 2 voor €5 zijn wat mij betreft ook
de beste! 
Nou meid ik hoop op goed nieuws
voor je maar ga er niet teveel
vanuit
 
Terug
Bovenaan