Wat kan ik het beste doen?

A

Anoniem

Guest
Mijn vriend en ik zijn eruit! We gaan proberen zwanger te worden. Nu lees ik veel over foliumzuur e.d. en daar ben ik vandaag pas mee begonnen. Iets te laat denk ik.........
Alles is nog zo nieuw voor mij, ik ben nu pas echt aan het orienteren en lees echt vanalles wat ik nog niet weet.
Kan ik nu beter toch nog een maandje wachten? (ivm dat foliumzuur??)
Grzz

Dag joice, daar was ik weer... Je moet het helemaal zelf weten, het moet een beslissing zijn waar jullie beiden achter staan. Ik ben zelf zo'n type dat vindt dat als je iets bij kunt dragen aan de eventuele gezondheid van een kindje, dan moet je dat ook doen, dan mag een maandje meer of minder ook niet uitmaken. Maar heel veel mensen zullen hier anders over denken, dus dit zal echt jullie beslissing moeten worden.... Succes, liefs el

nee joh is juist goed om alvast te beginnen nu je weet dat je ervoor gaat!

gr ester

nee joh is juist goed om alvast te beginnen nu je weet dat je ervoor gaat!

gr ester

We hebben toch besloten om nog 'n maandje te wachten. Alles voor de gezondheid he! Nu kan ik ook mezelf nog verder orienteren en fijn mee lezen met jullie op deze site.
Grzz

Een verstandige meid is op haar toekomst.... Ik wens je erg veel lees plezier en succes volgende maand, liefs el

Dank je wel, ik kom je vast nog wel eens tegen op de site.
Grzz

Terug
Bovenaan