wat kan je doen aan door komende tanden?

He hoi.

Vraag. Miin dochter van bijna 6 maanden heeft erg last van de tandjes. Nu hebben we druppeltjes gehaalt en zetpillen maar het helpt niet.
We hebben druppeltjes van vsm en een bijtring in de koelkast waar ze goed op kan bijten. Heeft iemand een tip?

Wat kan je doen aan een verkoudheid bij een baby.

Graag hoor ik het van jullie.

Alle tips zijn van harte welkom en alvast bedankt.
 
chemadent,geel vloeibaar spul wat je met n wattestaafje op t tanndvlees doet.Hielp goed bij mijn zoon.Niet te veel zetpillen geven.slecht voor de niertjes.die druppels van vsm hielpen bij mijn zoon ook niet
 
Zetpillen zou ik ook niet geven, alleen wanneer je kindje ziek is, en ja ik weet van de tandjes kunnen ze een heleboel last krijgen, wat ik doe is zelf over het tandvlees wrijven en chemadent druppels, helpt meteen.
Voor de rest is het toch iets waar ze door moeten.
succes ermee!
 
Ik heb bij mijn zoontje altijd dentinox gebruikt. Dit kun je op het tandvlees smeren en dit werkt verdovend. Lastig he? die doorkomende tanden.
Groetjes Renate
 
Hallo,

Mijn dochtertje van 7 maand is volgens mij nu ook met tandjes bezig...Rode wangetjes...rode billetje....en andere ontlasting dan anders (tandenpoep) Ik heb dentinox gekocht voor haar en zij heeft er baat bij en er zit geen suiker in.

Bij verkoudheid kan ik je een ui op slaapkamer adviseren, zodat de luchtwegen open blijven. Of anders Luuf babybalsem, voor op haar ruggetjes en borst te smeren.

Groetjes van Mieke
 
Gewoon af en toe een zetpil is niets mis mee heb ik ook gedaan mijn dochter schreeuwde echt dagen achtereen daardoor
en alleen een zetpil werkte bij haar.

Tip bij verkoudheid heb van arovest homeopatische druppletjes gekocht en een vestje wat daarbij hoort en daar zit een viltvelletje in waar je de druppels op doet en er binnen in stopt door de lichaamswarmte komt de geur vrij en kunnen ze beter ademen en ze was er daardoor binnen een week af en het vestje is herlijk warm
 
Terug
Bovenaan