Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden..maar...toch zwanger!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen,

Ik heb 14-7 mijn menstruatie gehad. Ik ben toen gestart met ovulatietesten. Op dag 21 (3-8) in mijn cyclus pas een positieve ovulatietest! Dus vrij laat in de cyclus.
12 augustus zou mijn NOD zijn. 13 augustus begon mijn bruinverlies, voor mij een teken van ongesteldheid. Ik natuurlijk hartstikke teleurgesteld! Maar na 4 dagen hield het bruinverlies op en kreeg ik gevoelige borsten.
Het bleek dus een innestelingsbloeding te zijn na 10 dagen, want vanochtend had ik toch echt een positieve zwangerschapstest!!!
We zijn echt spuperblij!!!! Ronde 11 zwanger!!! Wachten loont dus wel!
Nu maar hopen dat het deze keer geen miskraam wordt!

Oh ja mijn eerste zwangerschapsklachtjes waren een enorm vette huid, alsof ik overal labello op heb gesmeerd. Dit begon al voor mijn NOD. Dus voor diegene die dat hebben! Testen maar!

Succes iedereen, en ik stuur een heleboel glitters naar jullie toe! En voor iedereen geef de moed niet op!!!!!!

Liefs Bo

Hoi Bo!!

Proficiat!!

Het wachten is gelukkig voor jou niet voor niets geweest.

Geniet er maar lekker van!
Liefs,Swinnie

Bo wat een geweldig nieuws jipie wordt hier helemaal vrolijk van. Dus op die manier kan je lichaam je ook voor de gek houden he!!!. Super voor je geniet er lekker van samen met je mannetje jullie hebben er lang voor moeten wachten.
Nu ga ik weer verder springen hoor zodat het mischien voor mij ook raak is deze ronde.

Liefs Linda

Hoi Bo,

Wachten wordt zeker beloond, wat geweldig proficiat hoor!!!
Geniet er maar lekker van en probeer psoitief te blijven!!
Een goede zwangerschap verders!!!

Liefs Sandy 9wk

Zo zie je maar, je gedult word beloond.
Van harte gefeliciteerd hoor.
Geniet ervan !

Liefs van Miena.

Heey Bo!
Hartelijk gefeliciteerd!Wat fijn voor jullie en jullie wachten wordt inderdaad beloond!!
Was dit de eerste ronde dat je ovu test gedaan hebt!?Moet op t zelfde tijdstip of mag t iets verschillen?
Ik lees wel vaker dat mensen eerst t zo proberen en dan maar eens met een ovu test starten.
Ik zit in ronde 2 en ga nu de ovu test proberen; wil gewoon weten of ik mijn ei krijg op de dag dat ik t verwacht en denk.   Ben er erg benieuwd naar en is toch nix mis mee om t nu te weten wanneer je ei is!
Een hele voorspoedige zwangerschap gewenst meid!!
xx ZuuS

Hoi,

Iedereen bedankt voor de leuke reacties!
Ik ben helemaal in de wolken!!!
Blijf het spannend vinden en weet ook nog niet hoever ik ben.
Ik ga over 2 weken op vakantie en ik hoop dat ik dan iets meer weet!

En Zuus, ik heb iedere ochtend op 6.00 u mijn wekker gezet, en eerst in bed getemperatuurd, en dan meteen naar de WC gelopen en getest.
Hierdoor kwam ik er dus achter dat mijn eisprong pas heel laat was.
Ik heb 2 maanden daarvoor ook ovulatietesten gebruikt, maar geen positieve uitslag gehad en toen deed ik het niet op vaste tijden.

En je went er wel aan hoor de wekker en dan gewoon of opstaan om te werken of nog lekker terug in bed kruipen.
Succes met testen.
Liefs Bo

Terug
Bovenaan