Wat kan je lichaam toch een vreemd mens zijn!

Hallo meiden,

Ik ben  jullie raden het al natuurlijk.Ja ja ben ongi .
Had niet gedacht dat het nog zou komen .(misschien wilde ik het ook niet).
Zou morgen anders mijn urine bij de HA laten testen maar dat hoeft dus niet.
Inderdaad zoals sommigen van jullie ook al zeiden: wat kan je lichaam je toch voor de gek houden!!
Vanavond voelde ik iets dat niet goed voelde en kreeg gelijk.
Heb nu een beetje pien in de buuke zoals we dat hier zeggen.
Maar ja, aan de ene kant ben ik ook wel blij dat ik nu weet waar we staan.
De onzekerheid is nu ook weg.
En we gaan maar weer opnieuw klussen!
VOel me wel een beetje bedrogen door mijn eigen lichaam.
Had de laatste tijd ook wel spanningen en misschien bleef daar de ongi wel door weg maar toch.... baal ik als een stekker.
Goed   we houden de moed ermaar in ook al is dat niet altijd even makkelijk.
Hou jullie op de hoogte.

Groetjes astrid

Waaaaaahhhh!!   balen!!! ja sorry, ik weet gewoon hoe je je voelt en aangezien ik vandaag in een bui verkeer waarbij niemand maar dan ook NIEMAND voor mijn voeten moet lopen doe ik ff boos met je mee. En inderdaad!!! Je lichaam is een vals kreng als het om trouw gaat hoor!! Maar kop he? nieuwe ronde, nieuwe kansen!!

groetjes Jeannette

He Astrid,

Wat ontzettend balen voor je zeg! Je krijgt toch altijd weer hoop als je niet op tijd ongi wordt hè. Ik moet zeggen dat die keren dat mijn lijf me gefopt had, ik  mezelf vertroetelde  door even uitgebreid te doen wat niet mag als je zwanger bent. Een paar witbiertjes op een terras in de zon smaakt dan altijd toch wel erg goed!  

Baal er even goed van en vertroel jezelf lekker en dan over een x aantal dagen hopelijk weer de moed om het weer opnieuw te proberen. Sterkte!

Em

Hoi Em,

Bedankt voor je berichtje en ja ik ga me zelf lekker vertroetelen en er even proberen van te genieten.
Ga morgen met mijn vriedin lekker naar Beverwijk (de zwarte markt).
Heerlijk ff een dagje uit de gedachten op wat anders zetten.

En dan maar weer gewoon verder gaan met de dagelijkse dingen van t leven.
Je hebt toch geen keus.

Groetjes astrid

Terug
Bovenaan