A
Anoniem
Guest
<p style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; margin: 0px 0px 10px; line-height: 30px; width: 860px; float: left; color: #090909; caret-color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;">Afgelopen keer alle symptomen die je maar kan bedenken kwamen om het hoekje kijken. Rond de innesteling wat bloedverlies. Ondertussen raakte ik al 10 dagen overtijd. Dit was me nog nooit overkomen. Met de dagen kwamen eerst steeds meer vlagen van misselijkheid. Mijn kleding zat niet meer lekker. Alles voelde gek.</p><p> </p><p style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; margin: 0px 0px 10px; line-height: 30px; width: 860px; float: left; color: #090909; caret-color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;">In die periode van 10 dagen overtijd wel een test gedaan: Negatief. Toch maar blijven afwachten. Ik zou het nog een paar dagen aankijken en dan eventueel weer testen of toch even de HA bellen. Rond de 11e/12e dag werd ik toch plotseling ongesteld. Amper krampen gehad. De dagen van ongesteld heb ik ook nog nooit zo meegemaakt.. Alleen al ik naar de wc moest en had afgeveegd kwam er wat bloed mee, maar verder was er vrijwel niets te merken van een menstruatie. Het enige wat mij opviel was dat ik nog meer trek in lekkere dingen had dan normaal haha ;-) Dit heeft zo'n 4 dagen geduurd.</p><p> </p><p style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; margin: 0px 0px 10px; line-height: 30px; width: 860px; float: left; color: #090909; caret-color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;">Ondertussen is dit ook alweer 4 dagen terug en voel mij eigenlijk nog steeds het zelfde. Onwijs moe, met vlagen misselijk, kleding voegt niet, buik doet gek.. <span style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; font-weight: bold;">Wat is je lijf toch een vreemd iets</span>.</p>