wat kan ons lijf raar doen,

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu 1 week overtijd.. Nou ja.. Morgen.. Ik had mijn ei sprong gehad en de week erop kreeg ik vrijdags krampen in mijn buik en felle steken in mijn linker en rechterkant van de buik.. Dat gevoel is een beetje gebleven.. Nu heb ik sinds zondag het gevoel ongesteld te worden.. Krampen in mijn onderbuik maar er is niets! Zo raar.. heb een test gedaan van de kruidvat (2voor5) maar daar kwam niets uit.. steken worden heftiger maar that's it.. snap er niets van.. Wat een raar lijf hebben we soms..

Vervelend he, dat je niet weet waar je aan toe bent! Zeker als de testen negatief zijn! Ik ben sinds gister een klein beetje ongesteld geworden, na 5 dagen overtijd te zijn geweest. Maar het is niet zoals het normaal wel is.
Helaas kun je niets anders doen dan afwachten en misschien na het weekend nog een testje er tegenaan gooien...
Ik zal voor je duimen!

Pff.. irritant he.. haha.. Ik zal ook voor jou duimen dat het snel raak mag zijn.. Liefs!

pfffffff zit met het zelfde probleem!! het borrelt en buikpijn allemaal maar er komt maar niks.Test van ook negatief!! maar goed we zien wel, aangezien ik had gelezen dat je menstruatie flink verstoord kan zijn als je gestopt bent met de pil. ben nog maar 1 keer ongi geworden na te zijn gestopt.toen ik gestopt was werd ik na 32 dagen ongi. nu zit ik op dag 40.

Ik was vrij regelmatig.. Ben 1juli gestopt met de pil.. Wachten maar af..

volgens mij komt mijn menstruatie vandaag! toen ik net op de wc zat zag ik wat!! dus riep heel hard JUPPIE!!!!!!!!!!!!

hier hetzelfde 10 dagen overtijd
vage testen
lichte streepjes
ben sinds mei gestopt met de pil
en helaas ook al 2x vroege mk's

WIL WETEN WAAR IK AAN TOE BEN BAH

Dat herken ik echt. De ene dag een heel licht streepje, de andere dag niets! Ik weet het niet meer. Ik wil duidelijkheid!!

Terug
Bovenaan