Wat kan zijn de ween?

hallo dames.
Ik wil even mijn verhaal kwijt in mijn beste Nederlands jiji.

Ik heb raaare gevoel zau de oefening ween zijn? het voel als ik moet plaatsen en daarna zuig de pijn naar binnen.heel raar ik vind alles zo spannen!!!!!!.Ik heb dit sinds 3 dagen heel zacht en snel.

Plus mijn Baby is in vol webeging moet veel plasen en ik heb vandaag twee keer flink gehuild pufff.en alles met 35 weken.
Ik mis mijn familie en elke dag woord ik beetje bang.terwijl alles super goed gaat met de zwangerschap.puff.
Sorry maar wilde even zeggen:).
Emi

Hoi Emi,

Ik heb de laatste tijd ook veel oefenweeen en ook steken en dan gelijk het gevoel dat ik moet plassen. Het hoofdje ligt nu natuurlijk al laag dus dat geeft ook dat gevoel.
Misschien toch ook even bij de dokter controleren of je geen blaasontsteking hebt, heb ik voor de zekerheid ook gedaan. Alles was goed, dus het is bij mij echt het bewegen van het hoofdje van de baby. En gewoon lekker huilen hoor, een zwangerschap en bevalling zijn al heel spannend en als je dan ook nog je familie moet missen. Veel sterkte, groetjes Patricia

Hey,
Dat zullen inderdaad wel oefenweeen zijn!
Emotioneel zijn is ook heel normaal nu zo in de laatste weken!
Wat vervelend dat je je familie nu moet missen, kunnen ze wel komen als de baby geboren is?
Nog 5weekjes meid, nog even volhouden!
Vind je nederlands trouwens heel erg goed, is geen gemakkelijke taal!
Schrijf hier maar lekker je verhaal dan ben je het kwijt!
Liefs MJ

hola emilce, parece que son contraciones de pratica. mientras que no vengan regularmente no pasa ndad y si piensas que no esta bien, llame a la doctora. y se que te sientes sola pero trate de disfrutar todo lo que puedas. y tu holandes es bien. cuanto tiempo estas en holanda.
quidate

Knap hoor dat je zo goed nederlands typt!!!!!

Kunnen inderdaad goed oefen-weeën zijn. Heb ze ook regelmatig de laatste dagen.Vind het ook heel spannend, maar het zegt helaas niks over wanneer je gaat bevallen!

Kan me voorstellen dat je het moeilijk vind zo zonder je familie. Lekker huilen, dat lucht op toch?

Sterkte ermee... en als je het niet vertrouwd kun je altijd de verloskundige even bellen!!

Danks dames.
vandaag voel me iets beter.lekker chocomelk en favoriet kaas in bed gekregen van mijn lieve vriend en dat maakte mijn dag iets vroelijker ajajja.
Als Zuid -Amerika niet zo ver zou zijn,dan was mijn moeder hier voor de bevaling.Maar zo is het leven.
gewoon doorzeten en wachten op mijn lieve schat dat ik hoop snel komt.ik woord onzetten ongeduldig ik wil mijn kindtje in mijn armen hebben.dan duur zo laaaaaaaaaaaang :)
Noogmaals Bedankt voor de lieve reacties.
Liefs Emi

Terug
Bovenaan