wat ken ik mijn lichaam toch slecht.......

Ik ben dus nu al weken aan het wachten op mijn ongi (of liever gezegd mijn eisprong) die maar niet komt en je gaat dan toch eens zoeken naar syptomen voor of tegen dat maakt niet uit als je maar iets mertk, maar ik merk dus nu dat ik mijn lichaam zo slecht ken dat ik niet weet hoe het vroeger was... Dus weet ik ook niet of iets anders is, vaker voorkomt etc.

Ik zag dus net namelijk dat ik wat slijm verlies, dat is wittig/glazig, dik/trekkerig. Ik lees hier regelmatig iets over slijm en verschillende soorten zeg maar maar wat betekend dit nou weer.

Mijn temperatuur ben ik nu ook aan het bijhoden maar die schommelt enorm heen en weer tussen de 35,8 en de 36,2. Dus daar zie ik ook al niks bijzonders aan.

Sorry maar het is hier zo lastig zoeken dat ik het antwoord nog niet gevonde heb dus ik het stel hem nog maar eens.

Anybody?????

Hoi Amsterdamned,
Dat slijm heet cervix-slijm en als het goed is, dan helpt dát slijm het sperma ,hun doel te bereiken.Het is een teken dat je vruchtbaar bent.
Ik heb meestal ook van dat slijm (iets witter)als mijn ongie eraan komt(het is de slijmprop die de baarmoedermond afdicht)

Succes, jeanette

www.vruchtbaarheid.org
een superpagina waar je alles over cervixslijm kunt vinden en over temperaturen en over vruchtbaarheid dus veel plezier op de pagina
succes liefs nicole

Volgens mij ben je nu op je vruchtbaarst!
Doorzichtig/wit eiwitachtig slijm wijst erop dat de eisprong er aan zit te komen, of bezig is. Snel werk ervan maken!

Liefs Anne

Terug
Bovenaan