Wat kijgen jullie kids van de Sint.....

Ik ben benieuwd misschien kan ik nog ideen opdoen, want ik morgen de stad in.
Ik heb een keukentje voor Jesse, maar er komt nog meer bij.
Dan nog wat voor papa uit zoeken, ook moeilijk vind ik, dus alle ideeen zijn welkom.

Gr Linda

hoi

Bram krijgt van ons een fietsje 12 inc met zijwieltjes
en nog puzzel, memoryspel en een speelklok
ik weet heel toevallig dat zijn oom hem een drumstel heeft gekocht en mijn ouders hebben een racebaan gekocht verder hebben zij ook kleindere dingetjes erbij gedaan maar geen idee wat dat allemaal is

liefs ilona

Hey hoi,

Lindy krijgt een grote emmer met klei en vormpjes erin, bezem en veger en blik, little people winkel, memory, badjas en duplo.

Morgen komt de sint bij papa's werk en dan krijgt ze een spel van tijgertje waar je dingen aan moet hangen totdat hij omhoog springt.

Sammie

Hier voor Lieve oa een Sneeuwwitje pop, met accesoires..Electro Junior Kiddy Click..is een spel..
Een doos met hout fruit, om zelf te snijden met klitteband.
En een Hello Kitty stempeldoos. En de nieuwe K3 cd..
Dan nog de opa en oma cadeautjes, en die van mijn broer..
Kortom, weer lekker verwend..Al is het voor een derde wel moeilijk hoor..we hebben al zoveel!

Gr Rina

Hee Sammie,

Waar werkt je man want dat cadeautje stond ook op het keuzelijstje van het werk van mijn man hahahahah! Toeval?

Mette krijgt: een pop met poppenkinderstoel, klei, dorapuzzel en de rest ben ik even vergeten...
Jens krijgt 2 verschillende auto's van fisher price. (een met oplegger en een tractor met aanhanger)en eeeh ok ik moet dus nodig in die doos boven gaan kijken want ik weet het niet meer....

Maargoed leuke cadeautjes:
Papa: overhemd, stropdas, digitale sleutelhanger met foto's van kids, tijdschrijft (die van mij wilde de quote).
Kids: kassa (wibra en kruidvat 7 tot 10 euro)
Spelletje, klei, spulletjes voor in winkeltje, schoonmaaktrolley (hier een hit!)

gr.Ing

Alice krijgt voor sinterklaas een driewieler en de opa en oma's sturen vast nog wel een pakketje op dus we zullen zien! Verder hier kerst en dan wordt het een pannensetje met toebehoren.

Groetjes Alberdien

ikenna wil niks van sinterklaas!!!!!

hij wil ook absoluut geen schoen zetten en ik heb het toch een keer voor hem gedaan maar hij gooide kado weg met de woorden wil niet kado sintklaas hahahahah. nog nooit een kind meegemaakt die niets wil van sint.

maar toch heb ik voor hem een grote thomas de trein set, kliederschort, verf en een tafel wat hij uit kan klappen en dan heeft hij een school/magneetbord.

ik zie wel of hij het 5 dec wel wil haahha

Terug
Bovenaan