wat klinken jullie allemaal nog opgewekt

ben ik de enige die snachts wel es jankend op de rand van t bed zit omdat mn bekken zon pijn doet?
of die last van enorme dikke voeten heeft zodat t lopen ontzettend zeer doet?

ben ik de enige die al weken hoogstens 2 uurtjes slaapt achter elkaar per nacht en dus om begint te spoken dan?

ik heb werkelijk overal last van waar je maar last van kan hebben op t laatst:(

ben het zo ontzettend spuugzat!!
ben vandaag 38.3....en ben klaar om te bevallen
maarja...baby nog niet...heb wel veel last van voorweeen...van die loos alarm momenten

ik weet ook dat ik t langste deel van de zwangerschap er op heb zitten...en ook weet ik uit ervaring dat als de baby er is....die het absoluut waard is geweest waar ik nu door heen moet...

maar potverdorie ik ben zo ontzettend moe en afgedraait...ik kan echt niet meer...en denk dat dat echt komt omdat ik de jongste niet meer ben.( 40) .en omdat t mijn zoveelste is...

sorry voor mijn geklaag...en ben blij voor jullie dat t daar beter gaat dan hier;-))

sterkte met de laatste loodjes iedereen..en ik hoop gauw een berichtje te kunnen plaatsten dat de baby er is;-))

nou hier nog 1 die dr meer dan klaar mee is hoor!
heel erg veel last van indalings weeen heb ik bij mijn andere 3 geen last van gehad maar nu dus wel blegh!
ik ben nu bijna 36 weken maar al mijn kindjes zijn eerder gekomen, de vk heeft ook gezegd dat ze er van uitgaan dat ik 37 weken haal.
zal je net zien dat ik deze keer de 40 red.
dikke voeten vreselijk slapen overal spierpijn.
dus troost je maar met de gedachte dat je niet de enige bent, knuffel!

Hey,

Ik heb niet zoveel klaagjes(?!?!?!?) maar ik weet wel hoe je je voel. Al slaap ik prima en werken mijn kindjes prima mee.....ik ben het zat!
Maar ik ben net 37 weken, dus het zullen er vast nog wel 2 duren voordat ik beval. Ik probeer het elke ochtend te bekijken als......gister zit er weer op, vandaag een nieuwe dag! Maar omdat het nr 3 is, is het extreem laag ingedaald....hou ik de gehele dag mijn bekkenbodemspieren in om het nog een beetje prettig te hebben, maar dat is zo vermoeiend. Ik kan en durf nog weinig te ondernemen met mijn kids. Omdat de vorige 2 bevallingen in 3 uur gedaan waren, ben ik als de dood midden in de stad te staan als de weeen beginnen. Ik nog helemaal naar huis moet en voordat de kids dan zijn opgehaald, mijn man thuis is en ik in de auto richting het ziekenhuis zit.....kan nooit goed en optijd gaan.....maar laten we daar nog maar niet aan denken!

Oh wat een gemopper vanuit hier.....ik ga gewoon nog 2 weken genieten van de te dikke billen en buik haha!

Succes

Hej meid nee hoor je bent niet de enige die zich zo voelt.heb dr nu ool genoeg van al nachtenlang voorweeen,de kleine ligt zo laag dat zitten en lopen geen pretje meer is,ik zie ook elk uur vd nacht ,ben nu 38,4weken zwanger en ook de jongste niet meerlees 36jaar en zwanger vd 5e,maarja wat doen we eraan ,rustig afwachten meid en hopen dt we snel mogen bevallen,mijn laatste bevalling duurde nog geen2uur super natuurlijk maar wel 3dagen naweeen gehad en daar zie ik nu het meest tegenop.heel veel sterkte meid,liefs

Hey, je bent echt niet de enige. De pijntjes vallen wel mee. Maar emotioneel ben ik een wrak, jank regelmatig omdat ik het niet meer aankan, heb geen energie meer voor mijn dochtertje die graag met mij willen spelen en fietsen (dat is haar favoriet). Vindt het zo zielig voor haar dat ik daarover weer ga janken. :S
Mijn nachtrusten zijn ook heel erg kort. En overdag rusten lukt wel als mijn dochtertje slaapt. Maar ja, voordat mijn gedachten rustig zijn en ik een beetje kan doezelen is ze weer wakker.
Verder is mijn buik sinds deze middag heel erg onrustig. Kan het niet echt plaatsen wat ik voel.
Mijn eerste bevalling is ook erg snel gegaan dus durf ook niet meer te ver weg te gaan. Ben nu 37 weken, dus het mag van mij gebeuren!!!

dank jullie voor de lieve reacties!

tien...ik heb dat ook...ik ben ook een "snelle bevaller"en heb dus ook altijd vreselijk last van naweeen...
ook was mijn laatste bevalling een crime...niet omdat t niet wou...maar ben niet goed begeleid....was in een andere stad...andere vk....vreselijk!

iedereen ontzettend veel sterkte met de laatste loodjes...t is niet leuk...maar t doet me wel goed om te lezen dat ik echt de enige niet ben die zich zo voelt!

en nu ga ik weer ff plat...ff zien of ik nog wat kan slapen;-)

Nou ik had het de laatste paar weken ook heel erg veel last van. Elke keer hele korte slaapjes en alles waar je dan weer wakker van werd.

Het gaat nu een stuk beter, heb wel een keizersnede gehad dus het gaat nog niet allemaal soepel, maar wel beter.

Ik heb gelukkig alleen af en toe een enorme baaldag.. Dan heb ik de hele dag zin om te huilen, en niks wil dan lukken. Daar reageren de kids natuurlijk ook op, die zijn dan ook niet te genieten. Maar gelukkig is dat maar af en toe en gaat het verder heel goed, alleen iets langzamer allemaal! :D
Ik ben natuurlijk ook nog niet zo ver als jullie, 34+2 nu. Dat zal ook verschil maken!
Iedereen nog heel veel succes met de laatste loodjes! Ik ben heel benieuwd naar alle kleintjes! Had er al wel meer verwacht eigenlijk! :D

Terug
Bovenaan