Wat komt eerst?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Misschien kunnen jullie mij even helpen alles op een rijtje te krijgen...?

Ik vraag mij namelijk af welke klachten je eerst krijgt (voor je menstruatie) en welke later. Ik zit in mijn eerste ronde voor mijn eerste kindje, en alles is nog zo nieuw voor mij! Ik denk steeds van alles te voelen. En mijn NOD is tussen a.s. zondag en volgende week donderdag. Omdat ik zo nieuwsgierig was, heb ik al twee keer getest. (clearblue) Vorige week donderdag en vanmorgen. Die waren negatief natuurlijk, zelfs geen vaag streepje te vinden. Maar ben je al moe en misselijk en heb je al zere tepels voordat je overtijd bent? Of komen die verschijnselen pas tegen die tijd? Want dan heb ik misschien nog hoop...

*zucht*

Was dit voor jullie in het begin ook zo'n gepuzzel?

Hoihoi,

Ik wil graag antwoord geven op je vragen, maar je moet denk ik wel weten dat het voor iedereeen anders is. Ik kan alleen maar spreken uit eigen ervaring.

Ik was tot 2 weken geleden  6 weken zwanger dus ik kan een beetje uit ervaring spreken.
Ik had al gevoelige borsten voordat ik ging testen. Dit deed ik 3 dagen na NOD's.
Ik moest ook vaker naar het toilet en had een gespannen buik. Het was voor mij dan ook niet zo'n verassing dat ik zwanger bleek te zijn.
Maar tot het moment van het 2e streepje twijfelde ik natuurlijk nog wel.

Ik hoop voor je dat de signalen snel duidelijk zullen worden!

Liefs, Winnie.

Hoi,

ik vrees dat winnie gelijk heeft iedereen voelt het anders. Ik ben 3 maanden nadat ik gestopt was met de pil begonnen aan ronde 1. In die drie maanden dacht ik dat ik al zwanger was gezien alle kwaaltjes die ik had. Ook in ronde 1 had ik dat nog. In ronde 2 had ik voor het eerst geen kwaaltjes. Ook tijdens het ontpillen geeft je lichaam rare signalen af. Wat zijn wij vrouwenlichamen toch vervelend niet .  

Veel succes in ieder geval en ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent,  net als alle meiden hier.

groetjes
Kitty  

Hoihoi,

Bedankt voor jullie reacties! Ik zal gewoon net als ieder ander geduld moeten hebben... Ik moet ook nog niks willen verwachten na 1 maand.

Maar, Winnie, wat lijkt me dat een heftige ervaring voor je! Ik kan me niet voorstellen hoe erg dat zou zijn... Je hoort het wel eens van mensen dat ze een miskraam krijgen, maar ik sta er eigenlijk ook niet bij stil dat het mij zou kunnen overkomen. Wat een onzin eigenlijk, want waarom de een wel en de ander niet? Ik wordt door dit forum ook wel met de neus op de feiten gedrukt...

Hoi
Ik zit nu zelf in ronde 6 voor een tweede.Volgens mij zijn de klachten bij iedereen anders. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik wel heel ziek geweest 6 wk lang. Zelf dacht ik toen dat ik buikgriep had. Toch ben ik toen een test gaan doen. Later bleek dat ik al 6 wk zwanger was. Daarna had ik nergens geen last meer van. Geen pijn in mijn tepels, helemaal niks. Sommige vrouwen hebben daar wel last van dus het is bij iedereen anders. Het kan ook zijn dat je die klachten heb omdat je lichaam het moet doen zonder je pil. Je lichaam moet daar ook aan wennen. Wacht het rustig af en als je ongi uitblijft moet je pas een test doen. Anders kan je wel een test doen bij iede pijntje. Veel sterkte.
Groetjes

Terug
Bovenaan