Wat kost de bassis school per jaar???

Hallo,

Kan iemand mij vertellen wat de Bassis school ongeveer kost per jaar.
Onze zoon gaat nu nog naar de PSZ maar wilde graag van te voren weten wat dit ongeveer kost.
Dan weet ik waar we rekening mee moeten houden straks.
Dus als iemand het weet hoor ik het graag. :)

Groetjes
 
Hoi Senjo,

mijn zoons zitten op de basisschool. De oudste al bijna drie jaar en de nu nog jongste (ik krijg rond 1 juni nr. 3) sinds dit jaar. Per kind betalen we ongeveer 17.50 euro aan ouderbijdrage en 5.00 euro voor een schoolfeest aan het einde van het jaar. Als ik ze naar de overblijf zou doen kost dat 2.60 euro per kind per dag!!! En dan moeten ze nog hun eigen eten en drinken meenemen.

Ik hoop dat ik je wat op weg heb geholpen.

Groetjes van Marloes

 
Hoi,
Ik betaal voor mijn dochter 15 euro ouderbijdrage per jaar.
Tussendoor komt er wel eens een vraag voor wat extra's voor verjaardagen etc.
Overblijven kost nu nog een euro per keer. Maar ik denk dat dat gaat veranderen.
Binnenkort zijn basisscholen verplicht om buitenschoolse opvang te bieden. De meeste basisscholen besteden dit uit aan kov-organisaties, waardoor de prijs ook hoger zal komen te liggen.
Maar dit is alleen als je buitenschoolse opvang nodig hebt.
Succes,
Sil
 
De ouderbijdrage is op vrijwillige basis. Je bent dus niet verplicht om te betalen, maar als je geld teveel hebt, is het natuurlijk wel fijn dat de school iets ontvangt, daar betalen ze bv. schoolreisjes van, of materialen etc.
 
Op de basisschool van mijn dochter is de ouderbijdrage 20 euro voor het eerste kind en 10 euro voor 2e of volgend kind per gezin. Het is weliswaar vrijwillig, maar als je niet betaald heb je kans dat je kind niet mee mag doen met bijv. schoolreisje. Als je het echt niet kan betalen, is er wel een oplossing voor.
Overblijven kost 1,50 of een strippenkaart :10x voor 12,50 uur. Hiervan worden per middag 2 overblijfmoeders betaald en eventueel speelgoed of materiaal om tussen de middag mee te knutselen.
Verder komen er nog kosten bij voor schoolreis of schoolkamp.

groetjes Melanie
 
Terug
Bovenaan