Wat kost een schommelstoel??

Hallo

Als ik hier lees hebben een best veel mensen een schommelstoel.
Zijn jullie hier tevreden over en is het een aanrader?

En wat betaal je voor zo'n ding?

Groetjes gienie

hoi,

bedoel je een schommelstoel voor de kleine of voor jezelf met voeden?
we hebben een schommelstoel voor de kleine van marktplaats gekocht, daar hebben we €20,- voor betaald en idd Lieke vind het erg fijn om erin te zitten.
en vooral straks in de zomer kan ze er lekker mee naar buiten en bij ons zitten.
het is niet die in de vorm van een wipstoel, maar een tot 1,5 jaar ongeveer, dus kan ze er nog even mee.
We hebben er geen een op batterijen , maar een die je op kunt winden, vind ik makkelijker want er hoeven niet steeds nieuwe baterijen in.
Voor het voeden heb ik ook een schommelstoel van marktplaats, maar wat die heeft gekost weet ik niet, was cadeautje van mijn man
ik hoop dat je hier wat mee kunt.
oh ja als je op zoek gaat op marktplaats kun je het beste bij zoekterm babyswing intypen.
dan krijg je ze zo in beeld.
succes.

Hoi,
wij hebben voor Floor zo'n wipstoel met verschillende functies gekocht. Met massagefunctie, muziek, bewegende speeltjes enzo. Ze vind het helemaal geweldig om hier in te zitten. Kostte alleen wel 85 euro. Maar wij hadden een paar kadobonnen gekregen die we daaraan hebben besteedt. Anders weet ik niet of ik hem wel had gekocht. Deze stoel (Fisher Price) staat ook vast wel op Marktplaats.
groetjes van Ruth

ik heb een deluxe take alonge swing van fisherprice(van de intertoys)en hij kostte 50 euro.echt een superding!makkelijk verplaatsbaar ook.gaat zelfs mee naar oma.
groetjes kari

ik heb deze de rainforest van fisher price hij was 180 euro maar echt een superding hij wiebelt van links naar rechts en maakt verschillende geluidjes en heeft verschillende snelheden groetjes patricia

Terug
Bovenaan