wat kost olvarit?

hoi,
Ik kan een apparaatje kopen (babycoock) waarin je groente kunt stomen en gelijk ook pureren en het bakje is ook gelijk het kommetje waar je het uit lepelt. Een heel geinig dingetje (mijn vriendin heeft hem ook en is er erg tevreden mee). maar behoorlijk prijzig. Nu vraag ik me af wat potjes olvarit (of hiusmerk) groente en fruit kosten. En van wanneer tot wanneer geef je gepureerd eten?
groetejs Elke

Olvarit kost tussen de 80 cent en 1 euro nog iets volgens mij. Thijs hebben we tot ie 1 jaar werd potjes gegeven (soms wel vers gepureerd hoor, maar meest potjes) en daarna at ie met de pot mee. De potjes voor kids van 12 maanden zijn al echt met stukjes enzo, dus tot die tijd pureer of prak je de boel een beetje.
Thijs is nu 3 jaar en heel soms geven we hem nog een 12 of 15 maanden potje. Omdat het soms wel makkelijk is en ik dan toch weet dat ie iets aan voedingsstoffen binnenkrijgt. Bijv. als we bij vrienden eten en we eten iets pittigs ofzo. Hij kan dan ook wel brood eten ofzo, maar ik heb dan het idee dat ie met een potje net wat meer binnenkrijgt. En hij vindt het nog prima ook!!!!
Succes, Patricia

Terug
Bovenaan