WAT KREGEN DE PAPA's op VADERDAG? (wie volgt?)

A

Anoniem

Guest
Papa kreeg een ontbijtje op bed met Tessa (met de slabber "papa is de allerliefste") en het kadootje van het KDV was erg mooi! (de megavoeten van Tessa!!)

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Mila gaf papa: een handafdruk van klei, werksokken en 2 lekkere doucegels.
en een dikke knuffel natuurlijk!
gr piewie

Tijs heeft op het kdv een t-shirt gemaakt met zijn handjes erop, verder heeft papa de veronica gids gekregen met Tijs op de cover en nog het boekje "I always get my sin" met allemaal ontzettend foute van Nederlands naar het engels vertaalde zinnen, errug grappig.

Groetjes,
mama van Tijs

Ondanks dat de vader van mijn kindjes de mogelijkheid heeft gekregen om zijn kindjes vanmiddag bij hem te hebben (het is mijn weekend), koos hij er toch voor om het niet te doen. Ik heb daar moeite mee (mbt tot de kids), maar hij blijkbaar totaal niet. HIj heeft vannacht gewerkt en vindt het belangrijker dat hij de hele dag in zijn bed kan liggen, dan dat hij de kids vanmiddag even ophaalt en er iets leuks mee gaat doen. Het cadeautje wat Merijn op de peuterspeelzaal voor papa heeft gemaakt ligt dus tot woensdag te wachten om opengemaakt te worden. Nu heeft Merijn er nog niet zo'n weet van, maar ik ben benieuwd of dat over een paar jaar ook nog zo is.

Nou ja, wat maak ik me druk, het is immers zijn keus!!

Groetjes Fonske.

Mijn pappa kreeg:
-        een vaderdagkaart
-        mijn allereerste vingerverftekening
-        een koffiemok met mijn allerliefste pappa erop
-        twee canvasdoeken met mijn foto erop

en natuurlijk een hele dikke knuffel!!!

xxx Fabio

Nou Linde had een hele mooie stropdas gemaakt met haar voetafdrukjes erop, mooi plastic laagje er om heen en een koortje eraan, erg leuk, papa vond alleen het gedichtje niet zo:

Vaderdag

Goeiemorgen lieve papa
u bent groot en ik ben klein
maar ik vind het echt  fantastisch  
dat we dikke vrienden zijn
en voor al die lieve vaders
is het nu dus vaderdag
ik ben blij dat ik u daarom
dit cadeautje geven mag
goeiemorgen lieve papa
u bent groot en ik ben klein
maar ik vind het echt fantastisch
dat we dikke vrienden zijn

Schattig natuurlijk maar wij zijn niet van "u" tegen ouders en papa vond dat erg irritant. Verder vond hij het een geweldig kado hoor!
Roos had een mooi muismat gemaakt, dun laagje schuimrubber of zoiets met een mooie lekening van haarzelf met papa erop. En een gaaf  gedicht erbij:

Lieve papa

Ik ken een heel speciale man
die wel duizend en een dingen kan.

Hij kan, net  voor het slapen gaan,
de monsters onder mijn bed verslaan.

En als ik soms verdrietig ben,
maakt hij me altijd blij.

Weet je wat zo bijzonder is?
die  superman ben jij!

Ik vind 'm zo leuk, papa en mama hadden gisteren een heerlijk dagje  +  avondje samen dus de meiden sliepen bij opa en oma.
Dus geen vaderdag ontbijt, nou ja gewoon geen ontbijt want ik  wilde graag om 10:30uur bij mijn ouders zijn en om 10:00uur moest ik papa wakker maken.
Mijn moeder is vandaag jarig dus we hadden een lekker taart ontbijt en de  kado's van de meiden had ik al bij mijn ouders liggen.
Toen we  er al een tijdje waren pakte Roos de muismat en ging helemaal uit haar hoofd het gedichtje oplezen......mama dikke tranen, dus oma  ook en papa moest ook even een paar keer slikken zooooo schattig, zo'n grote meid heel goed op school geoefend dus.
Leuk om te lezen wat alle papa's hebben gekregen.    

groetjes Danielle.

Papa kreeg zijn vaderdagkado op 1 voorwaarde.....
Als Yoëll het sliertje kreeg haha

Hier zijn mooi gekliederde fotolijstje met ondeugende foto erin.

Oh ja ik heb even een beetje met zwart gekliederd.... Om paps zn pieeeeeeeppppp niet zo in beeld te hebben hahahaha

Terug
Bovenaan