Nou Linde had een hele mooie stropdas gemaakt met haar voetafdrukjes erop, mooi plastic laagje er om heen en een koortje eraan, erg leuk, papa vond alleen het gedichtje niet zo:
Vaderdag
Goeiemorgen lieve papa
u bent groot en ik ben klein
maar ik vind het echt fantastisch
dat we dikke vrienden zijn
en voor al die lieve vaders
is het nu dus vaderdag
ik ben blij dat ik u daarom
dit cadeautje geven mag
goeiemorgen lieve papa
u bent groot en ik ben klein
maar ik vind het echt fantastisch
dat we dikke vrienden zijn
Schattig natuurlijk maar wij zijn niet van "u" tegen ouders en papa vond dat erg irritant. Verder vond hij het een geweldig kado hoor!
Roos had een mooi muismat gemaakt, dun laagje schuimrubber of zoiets met een mooie lekening van haarzelf met papa erop. En een gaaf gedicht erbij:
Lieve papa
Ik ken een heel speciale man
die wel duizend en een dingen kan.
Hij kan, net voor het slapen gaan,
de monsters onder mijn bed verslaan.
En als ik soms verdrietig ben,
maakt hij me altijd blij.
Weet je wat zo bijzonder is?
die superman ben jij!
Ik vind 'm zo leuk, papa en mama hadden gisteren een heerlijk dagje + avondje samen dus de meiden sliepen bij opa en oma.
Dus geen vaderdag ontbijt, nou ja gewoon geen ontbijt want ik wilde graag om 10:30uur bij mijn ouders zijn en om 10:00uur moest ik papa wakker maken.
Mijn moeder is vandaag jarig dus we hadden een lekker taart ontbijt en de kado's van de meiden had ik al bij mijn ouders liggen.
Toen we er al een tijdje waren pakte Roos de muismat en ging helemaal uit haar hoofd het gedichtje oplezen......mama dikke tranen, dus oma ook en papa moest ook even een paar keer slikken zooooo schattig, zo'n grote meid heel goed op school geoefend dus.
Leuk om te lezen wat alle papa's hebben gekregen.
groetjes Danielle.