Wat krijg je als je het onderste uit de kan(euhmm krat) wilt halen??....(foto)

A

Anoniem

Guest

Dit dus....hahahaha twee benen in de lucht!
En dan moet mama weer de reddende engel uithangen, maar gister moest ik toch eerst even een foto maken hoor..hihi

Ons mannetje is een echte wilde bras....met spelen en al...ook staat en loopt hij al wat achter een tafeltje aan en achter een speelpaddestoel. Maar gister met pijnlijke afloop....hij stond aan onze salontafel best wat wild te springen en toen gleed hij net weg voordat ik bij hem was, hij viel met zijn tandvlees behoorlijk hard op de tafelrandd met als gevolg een diepe snee. Maar hij had ook weer een gelukje bij een ongelukje want het heeft hem weer twee ijsjes opgeleverd om het bloed te laten stollen!
Hij heeft er verder geen last meer van behalve een snee nog en blauw tandvlees maar gaat vandaag weer vrolijk verder met spelen en lopen.
Groetjes Nessie mv Alissa en Jari

nee fijn zo'n mama die eerst een foto maakt

Leuke foto hoor
Groetjes sandra

Ooh ha ha, ik zie het al, net zo'n wilde bras als Jente!
Heb zaterdag blauwe plekken creme gekocht van VSM, want het is niet bij te houden.
Het is wel een lachwekende foto trouwens.

Groetjes Fennie en Jente

jaaaa flauwe mama he!
ikke maar gillen en zij eerst een foto maken, maar dit is al mijn 2e keer en mams wilde het toch eens vastleggen. Kus Jari

Wahahahaha super!!!!!
En wat een gemene mama.... eerst een foto hihi

Pauline

haha, leuke foto hoor! Die doen het goed in het plakboek! Leuk dat je dochtertje er gewoon lekker bij blijft zitten! Zo van: daar gaan we weer...........

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

hihi, leuke foto!
Kian trekt gewoon de doos omver, is veel makkelijker (wel pijnlijk, want hij hangt aan de ene rand tot ie omkiepert maar krijgt dan dus die andere rand op z'n koppie).
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan