wat krijgen de a.s papa.s?

ff een ideetje gepikt van het decemberforum,maar wel een leuke,ik had er trouwens nog niet bij stilgestaan om mijn vriend die voor de eerste keer vader wordt wat te geven na de bevalling!
Meestal krijgen de vrouwen wat.
Het lijkt mij wel leuk om hem wat te geven alleen ik weet niet wat,hebben jullie ideen??
groetjes
28wk6dg

Toen ik was bevallen van onze oudste zoon heb ik mijn man een gouden hangertje gegeven van een baby met de naam van onze zoon erop.
Per kind is er nu een hangertje bij gekomen.
Het is idd waar dat de meeste kado`s voor de mama zijn en de papa vaak wordt vergeten.

Bij onze 1e heb ik mijn man geen kado gegeven en hij mij ook niet. Hij vond dat ik hem al een kado had gegeven.( ohhhh vond dat zoooo lief toen hij dat zei)
Ik heb toen later met mijn verjaardag wel een bedelarmband gekregen met een jongenskoppie eraan.
Nu weet ik eigenlijk nog niet zo goed wat ik wil doen. Misschien toch iets geven.........
Meestal geef ik op speciale dagen wat extra's aan hem, zoals op vaderdag of met zijn verjaardag, of soms zomaar.

Liefs marielle

Mijn man heeft nooit wat gekregen bij de geboorte van de meiden, ik heb een gouden armband gekregen en daar hangen nu 2 gouden meiden hoofdjes aan, als de 3e geboren is krijg ik er weer een hoofdje bij

ik kreeg van mn vriend een horloge toen ik in het ziekenhuis lag.en net zoals bij wildcat zei hij dat ik hem het mooiste geschenk al had gegeven en dat was onze Jari! (ik moest huilen toen hahaha )
dit keer geef ik hem als kado een tattoo van zijn 2zoons..hij wou van jari al de naam laten tattoeren maar wilde nu even wachten en nummer 2 er meteen bij doen!
dus krijgt hij dat mooi van mij ;-)

Wat een leuk idee! Ik geloof zeker dat ie geen cadeau verwacht, omdat de kleine op zich al een heel cadeau is. Ook voor mij trouwens, maar het is wel leuk om iets als herinnering aan die grote gebeurtenis te geven...ik zal r s goed over nadenken....

Terug
Bovenaan