wat krijgen we nou???...

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ik had gisteren zzzzon raar gevoel in mijn onderbuik en was misselijk, ik voelde me helemaal niet zoals altijd, vanmorgen ben ik wakker geworden met buikpijn en hele erg last van mijn rug, zo'n zeurig gevoel en tinteld, ook een raar gevoel in mijn buik, het voelt allemaal heel erg gek..
Wat zal het zijn ik denk dat de duivels gaan komen, maar hoop dat ik zwanger ben en is allemaal zo raar ik weet niet wat ik moet denken.
p.s. ik zit nu op dag 51

liefs kim

Hey Kim,

Wat vervelend voor je, en heb je dat pas sinds gisteren of al langer???
Ja je lichaam zit er raar in elkaar hé!!! Hoop dat de rode duivels wegblijven voor je!!!
Had je al getest of nog niet en wanneer is je NOD???
Nou vervelend dat afwachten!!!
Wordt je erg onzeker van zeker!!!
Nou ga voor je duimen hoor dat je maar gewoon zwanger bent!!!

Liefs Sandy

op dag 51?
heb je wel al een keer een test gedaan?
hoe lang is je cyclus normaal?
succes, wie weet

Hmmm ik vraag me eigenlijk hetzelfde af als Fiepke...
Hoeveel  dagen heeft je cyclus altijd?
Of  ben je al overtijd?
Succes!! Hopelijk ben je zwanger!

Liefs Linnepinnie  

hoi meiden

bedankt voor jullie reactie, ik ben begin april gestopt met de pil ben toen 1 keer ongesteld geweest, mijn NOD was 8 mei, maar nog niks gekomen. toen ik de pil slikte en daarvoor was ik altijd heel erg regelmatig.
Ik heb het weekend van moederdag een test gedaan en daarna elk weekend. maar is nagatief!!!
ik heb allemaal klachten, pijn aan borsten buikpijn in onderbuik al 3 weken hoofdpijn nu waar ik maar niet vanaf kom, duizelig en hele erge pijn in mijn rug vanaf vannacht.

wat moet ik nu doen??

xxxxx kim

he ik ben sinds maart gestopt en ben sindsdien 1 x ongesteld geweest maar 3 dagen!!! denk dat het gewoon aan het ontpillen ligt!!! zal gewoon ff afwachten als ik jouw was!!

Hoi, jeetje zou voor de zekerheid naar de ha gaan , en laten verwijzen naar gyn voor echo!!!
wil je niet bang maken maar kan een bbz zijn......of ontpillen dus ik zou het voor de zekerheid laten checken.
daan

Terug
Bovenaan