Wat krijgt je kleine van Sinterklaas??

Hallo Mama's

Bijna sinterklaas!
Vraag me af wat ik mijn kleine kereltje, 6 maanden zal geven?
En niet te vergeten mijn peutertje van 2!          
We hebben best veel speelgoed, vormendoos, boekjes, puzzels?!  
Wat geven jullie??
Wij vieren het met 2 neefjes, tante, ooms en opa en oma, maar alleen voor the kids!!

Mischien ideeen?

Nesie

Nou ik weet het ook nog niet.

Onze zoon is 4 jaar, en daar heb ik al wat kleine dingetjes voor, maar wat moet ik nou voor mijn dochter.. ze is dan 10 maanden, het babyspeelgoed ligt in de box, af en toe haal ik wat weg, of leg weer wat nieuws neer. Maar ik heb ook niet iets waarvan ik denk.. goh dat ga ik nu voor haar kopen.

Maar ja broerlief zal het wel raar vinden als er maar een enkel cadeautje is voor zijn zus. Dus het zal vast nog iets worden van een pyama, kleertjes enz..

Ben zeer benieuwd of iemand anders leuke ideetjes heeft.

Groetjes,

Suus

Hoi,

Wij gaan leerzame speelgoed vragen. Verder vooral ook veel kleertjes en voorleesboekjes. Ik vind het namelijk niet nodig om balen vol met speelgoed te hebben. Vaak wordt er toch niet naar om gekeken. Dus maar een paar speelgoed.

Liefs Reneke

hoi,

wij geven een vormendoos, (zie topic speelgoedvraagje) en verder veel voorleesboekjes, ook al wat ' oudere ' boekjes hebben we gevraagd, en gaan zelf kopen, zoals bijv. nijntje, dikkie dik, jip en janneke, floddertje, en wat wij ook een heel leuk leerzaam boek vinden, maar dan moeten ze wel wat ouder zijn is, ik ben bas, etc...
mijn moeder heeft mij en mn broertjes en zusjes altijd uren voorgelezen en ieder personage in het boek, had dan een ander stemmetje, we hebben hier tranen met tuiten om gelachen en heel veel plezier aan beleefd.
Lees daniël nu ook zo voor, en het mannetje had er enorm plezier in, voorlezen is dus lekker ons ding!

Liefs marina

Onze jongste, dan 9 maanden krijgt in ieder geval een boek en een opblaastuimelaar en douche bloemen, die kan je op de tegels plakken en er weer afhalen. Dit zijn dingetjes die ik van de zomer tijdens de uitverkoop al bij het Kruitvat gekocht heb. Zo heb ik ook al dingetjes klaar liggen voor onze 3 jarige dochter.
Verder willen opa's en oma ook altijd nog iets geven, net als ooms en tantes. Daar had ik al wat voor bedacht. (Tja de speelgoedboekjes zijn hier ook weer op de mat gevallen).
-Een babyroller, om achteraan te kruipen.
-Nijntje badfluitjes
-Een bromtol
-Little people (maar daar hebben we al heel veel van)
-Een groeimeter voor op haar kamer, een kapstokje of spiegel.

heyhey

t is inderdaad heel moeilijk.
nathalia heeft ook al zoooo veel speelgoed.
en aangezien ik een hele grote familie heb, word het nog moeilijker.
ik wilde eerst een hobbelpaard kopen voor haar, maar die heeft mn moeder nog staan van toen ik klein was.
en bij alles wat ik denk, oh, das leuk denk ik gelijk er achter aan, ja maar dat kan ze ook van mn tantes of ouders krijgen.
dus ik denk dat het gewoon kleertjes worden.
wel heb ik een mobiele telefoon gekocht bij bart smit voor 10 euro. daar zit lekker veel geluid op enzo dus das wel leuk.

maar ja, t is niet alleen sinterklaas he. kerst komt er ook nog aan en in februari wordt nathalia al weer 1 jaar dus dan krijgt ze ook nog heel veel.
t is moeilijk.

groetjes, do

Sinterklaas kapoentje, gooi wat in m'n schoentje!!!

Ik heb er nu al zin in.  Thuis vierden we het altijd en bleven het gewoon door vieren met gekke surprises en gedichten. Vorig jaar moest m'n man nog een test ondergaan een oude pop van mij een luier om doen en een pyama aan trekken, flauw maar geweldig om te zien!

Dit jaar is het natuurlijk heel bijzonder, onze kleine man is erbij, toch houden we het klein. Dat hebben we ook tegen familie gezegd. Hij krijgt van ons speelgoed waar hij straks wat aan heeft en dat is bouwstenen van duplo.  

Bij mijn schoonfamilie werden de kids overladen met cadeaus. Ze werden er hyper van en hebberig. Het simpelste cadeau was vaak het mooiste.  

Liefs Lientje

Hoi allemaal.

Wij zijn hier ook al druk aan het bedenken en kopen voor sinterklaas.
Voor onze dochter van 2 jaar  worden het voornamelijk spelletjes, boekjes en een houten poppenhuis.
Voor onze zoon wordt het ook houten speelgoed. Zo'n trekding lijkt ons leuk voor hem:

Wij zijn helemaal gek van houten speelgoed en hebben niet veel anders in de kamer staan. Het is degelijk, kwalitatief en educatief speelgoed en wanneer ik dus door de houten speelgoedwinkel loop dan  zie ik een hoop dingen die we kunnen geven.

Groetjes
    Jeske

Terug
Bovenaan