wat kruipt de tijd...

Ik herken zoveel in jullie verhalen, vooral de onzekerheid; wachten op de echo of vk.
Elk krampje, zijn mijn borsten nog wel gevoelig?, geen bloed?

Over 2 weken heb ik een vroege echo. Mijn geschiedenis:
1 kindje, 1 miskraam, 1 kindje, 1 miskraam en nu opnieuw zwanger.
Het "onbezorgde" zoals bij de 1e is er niet meer!

Ik kan de dagen op de kalender wel wegkijken. Moet zeggen dat het doordeweeks nog wel gaat, druk met werk, maar de weekenden en vrije dagen kruipen voorbij.

Soms denk ik er niet aan, maar dan in ene bekruipt me het gevoel dat het mis kan gaan.
Maar dan denk ik weer: het gaat ook in 85% van de gevallen gewoon goed!
Gek word ik van mezelf en mij gezin ook, want mama is af en toe niet te pruimen.
Gelukkig heeft mijn vriend begrip en begrijpt dat het onzeker is...

Hoe komen jullie de dagen door?

emmetje
5w3d

De doordeweekse dagen gaan nog wel inderdaad! Ik zorg op dit moment dat ik zoveel mogelijk afleiding heb in het weekend. Bij mijn ouders langs, bij de sportvereniging langs om wedstrijdjes te kijken, beetje klussen in het huis. Bezigheidstherapie :)
Kan me wel voorstellen dat met twee kleintjes al best druk is en dat dat scheelt in de afleiding.
Liefs

Ik heb er geen last van, vind zelf de dagen zo snel gaan. Ik maak me ook weinig/geen zorgen. Geen enkele afspraak of echo kan voorkomen dat het misgaat denk ik altijd.

MAAR...ik heb dan ook geen mk of iets anders naars meegemaakt en kan dus 'makkelijk' praten.

Liefs

Heb precies hetzelfde. mk gezond kind mk. Nu maandag echo. Heb aan de ene kant wel een goed gevoel. Maar weinig klachten. Alleen zere borsten af en toe. Andere zwangerschappen heel erg misselijk. Nu af en toe. Dat lijkt me dus absoluut niet. Probeer me er maar aan vast te houden dat een zwangerschap na een miskraam vaak goed gaat. Heb hier op de site wel andere dingen gezien. Maar dat heeft de gynecoloog gezegd. Ik probeer zoveel mogelijk bezig te blijven. Lekker te sporten. Knapt je hoofd ook van op. Sterkte met wachten

Hoi emmetje,

Ik herken je gevoel. Bij mij was het 1 kindje, 2 miskramen 1 kindje, 1 miskraam. Bij mij waren de mken ook nog is heel verschillend. Bij de eerste en de derde meteen bloedverlies al vanaf 4,5 week en bij de een zette het meteen door, bij de ander uiteindelijk met 6/7 weken curretage, bij de tweede mk met 7w3d een goede echo gehad. bij de volgende echo met bijna 11 weken bleek het kindje al een tijd overleden!

We moeten deze tijd door en ga duimen dat de komende weken supersnel gaan!

Knutseljuf (6w2d)

Terug
Bovenaan