wat kun je tegen aambeien doen

hallo dames

ik ben nu 5 weken geleden bevallen en heb er aambeien aan over gehouden kan iemant mij vertellen wat ik daar tegen kan doen zo dat het minder pijn doet als ik op de wc zit...

groetjes laatje25

Hoi,

ik ben op tweede kerstdag bevallen en had ook flink last van aambeien.
ik kreeg via de verloskundige een zalf voorgeschreven (nog duur ook), maar dit hielp echt helemaal niet.

wat bij mij goed hielp:
een warm bad nemen (vaak wordt koud water gezegt maar dat is maar tijdelijk, door warm water worden de bloedvaatjes goed doorbloed en dat is juist goed).
en ik had een zalf van de drogist en dezelfde dag was bij mij de pijn al weg en na verloop van tijd ook de aambeien.
de zalf heet theranal.

ik hoop dat je er wat aan hebt, succes.

mejon

Ik heb nog een goede tip voor je als je dit nog niet uitgeprobeerd hebt. Het werkt echt super: (je leest het goed!) neusspray Otrivin: hierdoor slinken namelijk de slijmvliezen en aambeien krimpen er echt van.
Als dat niet helpt kun je nog Curanol proberen.
Veel succes!

Wat na mijn vorige bevalling erg goed geholpen had, heb ik na Yuri ook weer gebruikt en ook deze keer was het ergste in een week over:

Lidocaïne creme mengen met hydrocortisonezalf en erop smeren (s ochtends en s avonds, tussendoor alleen de lidocaïne)en daarbij ibuprofen.
ALLEEN:niet bij borstvoeding helaas.

wat ik ook een keer las: twee paracetamol pletten tussen twee lepels en met wat water een papje maken dat erop smeren

succes er is niets vervelender dan een aambei

hallo,  

ik had tijdens mijn zwangerschap ook aambeien en na de bevalling zulke dikke je gelooft   het gewoon niet de dokter had nog nooit zo iets gezien deed vreselijk veel pijn alles geprobeerd en niets hielp tot dat iemand zei curanol weet niet of ik het goed schrijf     komt uit apotheek uit hilversum de verloskundige weet het ook wel kost 15 euro is zalf en pilletjes en binnen 3 dagen was het weg heb er nog steeds geen last van gehad is nu 15 mnd geleden ik raad het iedereen aan veel succes

Ik zou ook echt voor die curanol creme en pilletjes gaan hoor! En die  creme kun je nu ook zonder recept bij de apotheek halen hoor. Alleen die pilletjes niet.

Terug
Bovenaan