wat kun je zien op een vroege echo?

Hallo allemaal.

In verband met een vorige miskraam heb ik vorige week een vroege echo gehad. Ik weet zeker dat ik op dat moment ongeveer 5 weken zwanger was, maar de verloskundige dacht aan de echo te zien dat het maar 4 weken zou zijn. Op de echo was alleen een vruchtzakje te zien, een zwarte vlek.

Nu maak ik me erg ongerust, hoop zo dat het goed gaat. Heb wel alle zwangerschapsverschijnselen en een hoog HCG (heb namelijk bloed moeten laten prikken).

Is er iemand met ervaringen met een vroege echo en wat was er op jullie echo te zien?

Alvast heel erg bedankt,

Groetjes Joanne

Hallo Joanne.

Geen paniek, ik heb het ook gehad.
op mijn 1e echo was ik 8 weken zwanger en zelfs daar zag je nog niks op, alleen een zwarte stip.
nu ben ik 38w zwanger en het gaat nog steeds goed.

Succes!

Groetjes Manon

Hallo Joanne,

Ik herken het goed je ongerustheid, ik had ook een echo bij 5 weken, en je zag inderdaad alleen een zwart vlekje, vruchtzakje noemde de gyn het.....2 weken later weer een echo, en ja hoor hartje zag je kloppen.
Ben nu bijna 17 weken zwanger.

Dus probeer je niet te druk te maken, succes!!!!!!!

Sandra

nadat ik vorig jaar in januari een missed abortion heb gehad en gecuretteerd werd ik maar niet ongesteld.
Kreeg na een aantal weken een echo en was niks op te zien, zou wel ongesteld worden.
3 week later weer een echo en toen was ik bijna 8 week zwanger! Op die eerste echo was ik dus bijna 5 week zwanger en had de gyn niks gezien wat op een zw.schap wees.....

nadat ik vorig jaar in januari een missed abortion heb gehad en gecuretteerd werd ik maar niet ongesteld.
Kreeg na een aantal weken een echo en was niks op te zien, zou wel ongesteld worden.
3 week later weer een echo en toen was ik bijna 8 week zwanger! Op die eerste echo was ik dus bijna 5 week zwanger en had de gyn niks gezien wat op een zw.schap wees.....

Ik had wegens omstandigheden al een echo met 3w4d. Hier was ik dus eigenlijk anderhakve week zwanger, toen was er via inwendige echo alleen een vruchtzakje te zien. 2e echo met 6w4d toen al een hartje te zien en de laatste was met 8w4d en toen al een mooi bewegend boontje! De vraag is dus hoe goed je gyn zoekt en inzoomt...?

ik had een echo met 7 weekjes , en daarop was een vruchtzakje met het kindje erin te zien, met hartaktie, maar ik geloof minder dan 6 weken dat je alleen het vruchtzakje kan zien.

groetjes daisy
11w+4d

Terug
Bovenaan